Viidakko

Heips! ⁠♡ Tämä teksti ei jäljittele Emma Louisen biisiä Jungle, mutta silti tuo kappale inspiroi mua tähän. Tosi hyvä kappale, kannattaa kuunnella (se on tietääkseni indiemusiikkia)! Ja siitä tulee tän tekstin nimikin. :)

JA inspiraatiota on saatu tähän Viljan Ajatuksista. :D Tekstin rivitys on tolleen keskellä kuten Viilisellä usein ja... Jos mä kirjoitan säetekstin, se ei yleensä oo ihan tällainen. :)) 


Kuva: Pixabay


Viidakko

Päässäni humisee

En saa henkeä

Yritän haukkoa ilmaa

lehtien välistä

Taivaalta

jostain sieltä

korkealta

En yletä

Voima hiipuu

lävitseni

Sisko ei kuule minua

On kaukana

Savupilvien keskellä

odottamassa

minua

Minua

vihreässä mekossani

Mutten ilmesty

hänen viereensä

kuten luultiin

Olen eksynyt

lehtien sekaan

Multa ryöppyää suuhuni

Tiedän

että tämä on

vain metsä

Sellainen pieni

Mutta

huudan apua

Olen yksin

viidakossa

Päälläni vain

vihreä mekko

ja kasa

multaa ja lehtiä

Sekä

iso

painava

multainen

sinun kätesi


Kommentit

  1. Vau!👍🏻💚 Tää oli sellainen ihana ja jotenkin vaikuttava.😊 Toi loppu ei ensin meinannut sopia tohon, mutta kyllä se tarkemmin katsottuna sopiikin. 😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! 💚 Joo ymmärrän ton hyvin 🙃

      Poista
    2. Montako vuotta ootte?

      Poista
    3. No, suurin osa tarinablogeista on 13-12 (: Mä ainakin oon kohta 14

      Poista
  2. Ihanaa että oot inspiroitunut mun blogista <3 (ja myös biisistä jota en tiedä 😅) Omanlaisensa teksti ja hyvä, mutta ei ihan mun lemppareita :)

    VastaaPoista
  3. Ooh todella ikävää että mulla ei oo Spotifyä t:testimadon mato

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi :( Mutta Youtubestakin voi kuunnella :)

      Poista
  4. Eräs lukija...29 toukokuuta, 2023

    Uu, kiva! 💚 Oikeestaan mä en tykkää tästä hirveesti ja loppu oli ensin töksähtävä... mutta äh, tykkään mä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 💚 Joo ymmärrän mitä tarkoitat :)

      Poista
  5. Siis... hautasiko joku tän tyypin elävältä, koska siltä se vaikuttaa :D Aika hyvä teksti, tunnelmaa riittää. Tähän jotenkin pääsee helposti sisälle, vaikkei kunnolla tajuakaan mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah sitä mäkin mietin :D
      Kiitos paljon :))

      Poista
  6. (minä kommentoimassa yli kuukauden myöhässä, mutta ei ajatella sitä) Tässä oli tunnelmaa, oikeasti, mutta alussa mä olin vähän ei-niin-hyvä-fiiliksellä, mutta kun olin lukenut loppuun, fiilis vaihtui siihen, että mä pidin tästä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ajatellaan sitä - koska se ei haittaa yhtään. :)
      Ihana kuylla <3

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)