Kuvia keväästä

Heiiii ja ihanaa loppukevättä! 🌱

Mä rakastan valokuvaamista ja kaikenlaisia kuvia. Mä päätin tehdä postauksen mun ottamista kuvista kevään aikana - tässä se siis on!

Mä oon siis tehnyt samanlaisen kuvapostauksen mun talvikuvista, eli käykää ihmeessä tsekkaa sekin. :)

Toivottavasti tykkäätte <3


Nappiin 👌🏻

Juoksulenkillä otettu kuva.. Ette ikinä arvaa miten vaikeeta oli saada tää - mä olin ihan yksin. Arvatkaa miten sain otettua tän, arvaaja saa mansikan ;)


Mä kerkesin ottaa kuvan linnusta! Se lensi varmaan satasen tuntivauhtia... Ei tää kovin hyvä kuva oo, mut onpahan kuva kuitenkin!

Eka kerta pelaamassa ulkona kentillä <3


Tää on otettu auton lasin kautta


Piti suurentaa melkein täysille et sain tän...

Kattokaa tota lunihankea - likainenko muka? XD

Otettu samalla kertaa kuin ekakin. :)


Kun mä kastelin mun huonekasvin ja siihen jäi noi pisarat tolleen... Oli pakko ottaa kuva. Ja noi kirkkaat värit - mä en tiedä, oonko vahingossa hienosäätänyt tota kirkkaammaksi... :') Mutta anyways, tästä kuvasta mä tykkään <3


Otettu itse asiassa talven puolella, mutta... :'D



Kirjan pahoinpitelyä... 😂


Eka kevään sitruunaperhonen! Mä en suurentanut tätä kuvaa lähes ollenkaan, eli miettikää miten lähelle mä pääsin! <3




Tää on aika ruma, mutta no, kevät se tässäkin näkyy.

Mä en tajua miten mä sain tippuvasta pisarasta tollasen kuvan!! Hyvä ajoitus, vaikka kuva itsessään ei ole kovin hyvä liikatarkennuksen takia! :O




Mitäs piditte? Mä ainakin oon ihan tyytyväinen, varsinkin kun mun puhelimen kamera on mitä on...

Kevään kunniaksi vielä jotain kivoja emojeita: 🌱🦋🐞⛅🌅🌊🌷⚽💚✳️💫👀👐🏽🐾🔑💭🎶

🥔 :))

Kommentit

  1. Kesti vähän aikaa tajuta, että sä olet ottanut nämä itse :D Upeita kuvia 💗🫶🏻

    VastaaPoista
  2. Todella hienoja kuvia! Niin kauniita ja keväisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JESJESJES! Mun kommentti näkyy! Katotaan, toimiiko tää puhelimella...

      Poista
    2. Sori, että spämmin... Mutta oon vaan nii iloinen, kun voin kommentoida bloggeriin! 🥳🥳🥳🥳

      Poista
    3. Kiitos! 💚 Hei ihanaa et voit kommentoida Bloggeriin! 🥳

      Poista
  3. Eräs lukija...02 toukokuuta, 2023

    EIKÖ MUN KOMMENTTI NÄY TÄÄLLÄ? 😭😭 No okei, kirjoitetaan uudestaan. Mä en kyllä muista, mitä sanoin siinä, mutta ainakin, että nää on superhienoja! Mä oikeasti tajunnut, että nää oli SUN ottamia :O Mun lempparit oli ehkä toinen, kahdeksas ja kahdestoista. Upeita! 🫶🏻✨️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vikkerin kommentti näkyi ja sun ei? Jopas nyt. :')
      Kiitos tositosi paljon <33

      Poista
    2. Eräs lukija...03 toukokuuta, 2023

      Ja hei, mä haluan tietää... MITEN sä otit ton käsisydänkuvan?🫶🏻

      Poista
    3. Eikö kukaan haluu arvata? 😭 Okei mä kerron!

      Elikkäs mä pitelin puhelinta *köh* mun *KÖH* suussa ja sitte laitoin ajastimen kameraan että se ottaa kuvan kymmenen sekunnin päästä. Ja sitten asentoon ja TSEK! :D Ohi kulkevat autoilijat saatto katsoa vähän oudosti.. 😂😂

      Poista
    4. Eräs lukija...04 toukokuuta, 2023

      Eikä, munkin pitää joskus kokeilla! 😂😂

      Poista
  4. MMMMMITÄS HITTOA. MIKSI SÄ OLET NIIN HYVÄ OTTAMAAN KUVIA. Mä poistun nyt syömään surullisesti leipää (surullisesti koska SÄ OLET NIIN HYVÄ MÄKIN HALUAN OSATA) hyvästi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vastaa koska tuo ei ole totta. :) Mä en ole niin hyvä, vertaa vaikka Pixabayn.. tai ei, vertaa Pexelsin kuviin jos sä kerran niin rakastat niitä. 😈 Btw jos joku sanoo mulle hyvästi niin mä tulkitsen sen viimeiseksi sanaksi siltä tyypiltä mulle, hih. :D Mutta KIITOS NIIN ÄLYTTÖMÄN PALJON MIKSEN MÄ SANONUT SITÄ HETI ALUSSA 🌹🖤

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)