Parhaita tuoksuja

Moips! ♡ Tämä postaus on hieman erilainen normaaliin verrattuna. Mutta kuka olisi sanonut, että tää on tarinablogi? Okei, mä olen sanonut. Mutta tää ei virallisesti ole. Tää on kirjallisuuspainoitteinen blogi. :)

Eli tässä mä kerron mun mielestä parhaimpia tuoksuja maailmassa. Toivottavasti tykkäätte. <3


Kuva: mä (tiiättekö muuten mikä kukka tossa on? :))



🌼 Kaadettujen puiden tuoksu

🌼 Se tuoksu (tai haju haha), joka jää nappiksiin ja futisreppuun treenien jälkeen (aika hikinen ja kentän kumirouheen hajuinen mut samalla niin ihana <3)

🌼 Oma huone

🌼 Vieraiden jälkeensä jättämä heidän pesuaineensa tuoksu

🌼 Kukat

🌼 Paistetut pullat

🌼 Okei, KAIKKI LEIVONNAISET

🌼 Sellainen tosi mieto savu

🌼 Luonto

🌼 Puhtaat hiukset

🌼 Lähes kaikki hygieniatuotteet :D

🌼 Sitruunan hajuinen eteerinen öljy (Googlatkaa jos ette tiiä mitä tarkoitan)

🌼 Kirjasto

🌼 Koirat (joo mä tungen mun nenän aina meidän koirien turkkiin kun rapsutan niitä :D)

🌼 Sade ja sen jälkeinen tuoksu - vaikka se onkin sellainen tunkkainen

🌼 Ilma :D

🌼 Grilliruoat

🌼 Mun entisen bff:n perhe (ÄLKÄÄ TUIJOTTAKO MUA TOLLEEN. Ne tuoksuu (tai ainakin ennen tuoksui) aina leivoksilta ja puhtaudelta)

🌼 Sellainen... Köh... Tietynlainen hiki... :D

🌼 Joulu

🌼 Kala

🌼 Mansikat (jotka muuten on ihan sairaan ihanan makuisia ja joiden ansiosta kesäisin mä meinaan revetä mahan kohdalta)

🌼 Jotkut juomat

🌼 Sanat (hah ne ei tuoksu valitettavasti miltään mut mun mielikuvituksessa ne tuoksuu hieman sitruunaisilta mutta makeilta)

🌼 Joku ihmeellinen aine kemiantunnilla (ei mitään muistikuvaa sen nimestä, mut se oli hyvän hajuista)

🌼 Kasvihuone

🌼 Minttu

🌼 Jotkut yrtit & mausteet

🌼 Eri vuodenaikojen tulo

 🌼 Oma sänky


Tää näyttää lyhyeltä postaukselta, mut olihan tässä 30 (jos laskin oikein) eri tuoksua/hajua. :)

Kertokaa kommenteissa omia lempituoksujanne, ehkä lisään tähän listaan vielä jotain teidän sanomianne. <3 Ja näiden mun lempituoksujen kyseenalaistaminen ei ole kiellettyä, mutta toivon, että teette sen hillitysti. :D


Kommentit

  1. Tosi kiva postaus! Suurimman osan noista tiedän, ja voin saa samaistua, en kuitenkaan ihan kaikkiin. 😂
    Kirjat tuoksuu usein hyvälle, samoin ulkona nukutun yön jälkeen aamu. Ylipäätänsä aamut ja teltta. Ja ilma sateen jälkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 💚 Joo noi on myös hyviä tuoksuja. :)

      Poista
  2. Kirjoittelija21 toukokuuta, 2023

    Mielenkiintoinen postaus!😀 Monesta noista minäkin tykkään, mutten kyllä kaikista, esim. hiki haisee mielestäni hieman vastenmieliseltä. Kuitenkin tykkään esimerkiksi koulumme varaston ja teepuusaippuan tuoksuista, joka on ehkä vähän outoa…😳 Mutta joo, kiva postaus ja useimmat kauniita tuoksuja!🦋

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että pidit! 🦋 Hah joo, en mä osaa selittää tota hikeä. 😂 Sellainen just tietynlainen hiki on jotenkin.. äh en edes yritä kuvailla 😂😂 Okeiokei kiitos paljon 💛

      Poista
  3. Eräs lukija...21 toukokuuta, 2023

    Joo, hauska postaus! 💛 Mä en oo oikeestaan miettinyt niin tarkasti ennen, mutta mun lempituoksuja on varmaan... sateen jälkeinen tuoksu, suklaa, vanhan paperin tuoksu, applesiini, ullakot, kirjasto, yks tietty ihminen mun elämässä ja sellainen kumin tai muovin haju pyörävarastossa - joo, ihan normaalia. 😂 No mutta tota, ei kai tässä muuta... kiva postaus ja hauskaa illanjatkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, suklaa ja appelsiini ovat myös hyviä tuoksuja. :D Kumi ja muovi ei haise mun mielestä ikinä missään hyvältä, mut hauskaa et susta! 😂💛 Kiitos tosi paljon! 💛

      Poista
    2. Eräs lukija...24 toukokuuta, 2023

      Hahaa, mun on pakko tulla viisastelemaan, kun kerran luin tän uudestaan... sä sanoit jo jossain tuolla ylhäällä, että sä tykkäät kumirouheen hajusta :D

      Poista
    3. Oho.. 🤐😶😂🙊 Perus mä :)

      Poista
  4. Joo löytyi samoja tuoksuja kun multakin :) Ja oikeastaan mä haluan vaan tulla sanomaan, että sellasen yhden tyypin tuoksu on paras maailmassa 🤍🤍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva tietää :)) 🤍💜

      Poista
    2. Hmm kenestäköhän sä puhut en kyllä yhtään tiiä :)

      Poista
  5. Hei eksyin blogiisi ja tämähän on oikein kaunis blogi 💙


    https://ajatuksiakalenterissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Ajatuksia kalenterissa! Kiitos paljon 💙

      Poista
  6. Aika hauska idea! Mä en ehkä kauheasti samaistunut näihin, mut mielenkiintoista luettavaa silti.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)