Uusi, toinen blogi tĂ€nne maailmaan đŸ–€

Tervehdys <3

MÀ oon ehkÀ ihan hullu kun teen tÀn, mutta... mitÀ uutta siinÀ olisi?

Olen siis perustanut toisen blogin. En tÀmÀn tilalle TODELLAKAAN, vaan tÀmÀn lisÀksi. Sanojen siivin on mun pÀÀblogi, enkÀ mÀ luovu tÀstÀ helpolla.

Se on *rumpujen pÀrinÀÀ* musiikkiblogi!

Musiikki on mulle tÀrkeetÀ, enkÀ mÀ voisi kuvitella elÀmÀÀni ilman sitÀ. No, nyt mÀ perustin musiikkiblogin, jonne jaan mun rakkautta sÀveliin. <3

Ja mulla on aikaa tÀlle blogille! Sanojen siivin on lÀhellÀ jo liika-aktiivisuutta - ette tiedÀkÀÀn. Mulla on postausideoita loputtomiin ja ongelmiakin... MÀ rakastan bloggaamista ja aion nyt levittÀÀ intoani toiseen blogiin. :D

Nyt seuraa kysymys, joka on pyörinyt munkin pÀÀssÀ koko ajan: pysyykö tuo blogi pystyssÀ pitkÀÀn, vai lopahtaako se nyyttinÀ maahan ensi askelilla? No. MÀ tiedÀn, ettÀ mun The Projektit tunnetaan, mutta mÀ yritÀn ihan totta. Ja mulla on vahva fiilis tÀstÀ, oikeasti. Trust me :')

TÀmÀ blogi ei tule muuttumaan. Ja toi on lupaus. Sanojen siivin on mun pÀÀblogi, piste ja huutomerkki. Ei kysymysmerkkiÀ. MÀ en petÀ lupauksia, ok? (Motivaation puute on eri juttu, eli saattaa tÀÀ blogi jÀÀdÀ joskus tauolle, ei sitÀ ikinÀ tiiÀ. :))

Mun Blogger-profiilista pÀÀsee sinne, mutta linkki nyt tietenkin tÀssÀ.

https://musiikkimietiskelyja.blogspot.com/


Eli musiikkifanit hopi hopi! Ja miksei muutkin. :) MusiikkivinkkejÀ, höpöttelyÀ ja analysointia luvassa suurin piirtein viikottain! <3

Ps. SellÀ kaikki voi kommentoida, koska mÀ otin mallia Tarina-akatemiasta ja loin chatin. <3


Kommentit

  1. ErÀs lukija...01 huhtikuuta, 2023

    Kommentoinkin jo sinne, mutta JESJESJESJESJES! Toivottavasti tÀÀ sun blogiprojekti onnistuu ja pysyy pitkÀÀn pystyssĂ€! đŸ–€đŸ«°đŸ»

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin sun kommentit ja kiitos ÀÀrettömĂ€sti! đŸ«°đŸ»đŸ–€

      Poista
  2. Uu, hienoa! MÀ kommentoin tuonne joskus myöhemmin :)))

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

Superihanaa, jos olet pÀÀttĂ€nyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat pĂ€ivĂ€ni piristys đŸ€ SekĂ€ negatiivinen ettĂ€ positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittÀÀ enemmĂ€n. Pituudella ei ole mitÀÀn vĂ€liĂ€, kommaa siten miltĂ€ hyvĂ€ltĂ€ tuntuu. ;)