Joku dialogi....

Heipss ihanat lukijani ja tervetuloa lukemaan kummallista dialogia!

Mä kirjoitin tän joskus kauan sitten, tän blogin alkuaikoina. Mä löysin tän jostain vanhojen luonnosten joukosta ja päätin nyt julkaista tän - vaikka mä tiedän erinomaisesti tämän laatutason... :)

Jos haluatte, niin kertokaa kommenteissa kehitysehdotuksia, sillä mä haluaisin tietää mikä tekee tästä näin sekavan ja... no, oudon.

Ideasta mä tykkään edelleen, mutta kaikki muu jääkin paitsioon, näin jalkapalloihmisenä sanoakseni. :D

Eli tää teksti saa toimia kokeiluna! Ja yksi blogin parhaimmista puolista on se, että lukijat voi kertoa kehityspalautetta. Ja tähän sitä voisi antaa. ;)

Ps. Ja nimi. Mä en keksi tälle tekstille edes huonoja nimi-ideoita. XD

Pps. VAROITUS - TÄSSÄ TEKSTISSÄ PUHUTAAN (LIEVÄSTI) MURHAJUTUISTA. :)


Kuva: Pixabay



"Sä tuhosit mun elämän."
"En mä sitä tuhonnut. Sä tuhosit sen itse."
"Mutta sä veit multa kaiken, mitä mä rakastan!"
"Ei voi rakastaa, jos rakkaistaan ei osaa pitää kiinni."
"Pidä sinä se suusi nyt supussa!"
"Okei, hyvä on."
"Lopeta."
"Mikä?"
"Pidä nyt se turpas vaan kiinni!"
*Huokaus.*
"Sä tiedät, että sä kuuluisit vankilaan!"
*Päänpudistus.*
"Mikä sua vaivaa? Sun pitäisi korjata, mutta sä vaan hajotat!"
"Kuka sanoi, että mun pitäis korjata?"
"Ole hiljaa!"
*Viaton hymy.*
"Sä et tajua!"
*Kulmat koholla.*
"Sun pitäisi olla oikea pahis ja murhata mut!"
"Mut mä en tee niin!"
"Miksi? Sä viet ensin mun koiran. Sitten mun siskon. Ja mun äidin. Miksi et veisi minuakin!"
"Mä haluan vaan viedä kaiken sun ympäriltä."
"Niin mut paras keino olisi surmata mut kylmäverisesti!"
"Ei."
"No mitä sitten?"
"Nyt muistin, että mun piti olla hiljaa."
"Voi luoja sun kanssas!"
"Luoja ei ole täällä pelastamassa sua. Sä olet yksin. YKSIN. Kuulitko? AIVAN YKSIN."
"Mä en ymmärrä sua. Sä kuulut helvettiin."
"Kiitos."
"LOPETA!"
"Muistat kai, että sulla on vielä sun isäs."
"Muistan. Etkä sä saa koskea siihen."
"Mikään ei ole mahdotonta..."
"Kerro nyt suoraan että sä aiot seuraavaks tappaa sen."
"Sä joudut kokee enemmän tuskaa, jos en kerro."
*Hiljaisuus.*
"Mutta sua mä en tapa."
"Miksi?"
"Kuunteletko sä yhtään järjen ääntä?"
"Kyllä, muttei ehkä kannattais."
"Hah."
"Mitä 'hah'"?
"Ei mitään."
"Just. Miksi sun täytyy olla tuollainen! Kasva joskus aikuiseks!"
"Mä olen ollut aina enemmän aikuinen, kuin sä nyt."
"Hulluja puhut."
"Sä kaivelit nenääs vielä yläkoulussakin, mietipä sitä!"
"Älä puhu siitä."
"Mä saan puhua ihan mistä vain."
"Oijoi, taisin tajuta mitä sä yrität."
*Päänpudistus.*
"Tappaa mut puhumalla!"
"Ootpa viisas."
"Kato enkö."
"Voisin verrata sua etanaan."
*Irvistys.*
"Mutta muista, että kosto on ikuinen."
"Mitä sä tolla nyt tarkotat?"
"Mieti."
"En."
"Sun täytyy ajatella pidemmälle, ystävä hyvä."
"Ensinnäkin: mä en ole sun ystävä. Toiseksi: onko sun pakko olla aina noin filosofinen?"
"Voi sinua."
"Voi luojaa."
"Etkö sä ikinä opi?"
"Samaa voisin kysyä sulta."
"Totta."
"Ihan oikeesti!"
"Sun täytyy ajatella aivoillas."
"Aha."
"On kahdenlaisia ihmisiä: niitä jotka ajattelevat aivoillaan ja niitä jotka eivät ajattele ollenkaan."
"Mitä sä tolla vihjaat?"
*Kujeileva hymy.*
"No, tapa mut."
"En."
*Kulmat koholla.*
"En mä voi tappaa sua."
"Mikset? Heilauta vaan sitä puukkoas ja siinä se!"
"Koska mä rakastan sua."
*Hiljaisuus.*
*Hiljaisuus.*
"Oikeasti?"
"Oikeasti."
"Mutta... Eihän se käy järkeen...?"
"Ei käykään."
*Tuijottaa.*
"Rakkaus on niin julmaa peliä, että mäkään en tiiä kumpi mulle merkkaa enemmän, puukko vai sä." 

Kommentit

  1. Mä rakastan hauskoja dialogeja! Ja kiva kun toinen henkilö oli tässä punaisella koska ongelma on, etten mä ikinä pysy perässä :D Tosi absurdi tilanne keskustella mutta se oli oikeestaan se, mikä teki tästä hauskan, joten ei valittamista. Tää oli ihana, sellanen aivot narikkaan -teksti eli ei mua sekavuus sen kummemmin haittaa <3 Näitä tarvii aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihanaa! <3 Siks mä laitoinkin toisen punaisella, koska mäkin aina meen sekaisin.
      Sä niin keksit aina oikeet sanat! Kiitos kovasti koko kommentista <3

      Poista
  2. Tosi kiinnostava ja hyvä! Onneks laitoit ton toisen tyypin punasella, kun meen aina sekaisin, jos ne on samalla värillä.
    Voisitsä vaan selittää mikä on dialogi? :D
    Ne on näet koukuttavia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Dialogi on henkilöiden vuoropuhelua eli keskustelua. :) Muualla netissä lukee vähän monimutkaisemmin mutta.. Joo. :D

      Poista
  3. Eräs lukija...22 huhtikuuta, 2023

    Voi apua, enkö mä kommentoinut tähän jo heti aamulla? 😂😭😭

    No mutta joo... Tää oli jotenkin hyvällä tavalla sekava, ja noi tekstien värit oli hyvä idea. Mulla ainakin on se ongelma, että en ikinä erota, kuka puhuu - tässä ei ollut sitä ongelmaa! :D

    Just nyt mä en jaksa kirjottaa parempaa kommenttia, mutta joo... hyvä ja koukuttava teksti! 🖤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa! :D Musta on helpottavaa kuulla ettette menneet sekaisin. <3 Tää kommentti on ihana just tällaisena, kiitos 🖤

      Poista
  4. Noni perho mitä ihmettä. Aivan mahtava idea, aivan mahtava toteutus, aivan mahtavaa kaikki. Tämä... WOU. Tämä on jotain hyvää. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hei Kastehelmi, ihanaa et sä kommentoit! Äää kiitoskiitos 🖤

      Poista
  5. Minä jotenkin pidän tästä. Koukuttava, hauska, ja olisin voinut tajuta vastauksen aikasemmin jos olisin miettinyt.
    🖤🖤🖤🖤🖤 (Kaikki muutkin on laittanut mustia sydämmiä, miksi en minäkin?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla! Musta sydän on ihana sydän 🖤🖤🖤🖤🖤🖤

      Poista
  6. Mua häiritsee ne *ei dialogin osat*, koska tällaisessa se viehätys yleensä on siinä, et tapahtumat saa kerrottua pelkän puheen kautta. Mä en rehellisesti sanoen kauheasti tykännyt tästä, se tuntui aika nopeasti itseään toistavalta. Mä voisin myös sanoa, et tää on liian dramaattinen, mut ei se oikeastaan oo... Enemmänkin jotenkin väärällä tavalla dramaattinen? (Tästä on varmaan tosi paljon apua :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin, että jotakin häiritsee ne. Surullista. 😂 Kiitos rehellisestä palautteesta, susta on enemmän apua kuin sä arvaatkaan 💛

      Poista
  7. Joo, muakin häiritsee (mutta IHAN VÄHÄN) ne *osat*, mutta ei se mitään, koska muuten mä pidin tästä 🖤🖤 Nopeatempoinen, hyvä, sopivan... jotakin, mistä mä pidän. Ja toi loppu oli - mielenkiintoinen. Kyllä. Oikeesti, tosi hyvä 🖤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajuan tosi hyvin. Mä vaan en tienny mitä mä niihin hiljaisiin kohtiin laittaisin. Ti no, noi värit kyllä on selkeet... Okei meni jo 😂
      Kiitos ihan super paljon 🖤🖤🖤

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)