Sydäntäsärkeviä kuvia by Pixabay

Heiiiiiiiiiii *ääni lähtee*

Mulla on tätä postausta julkaistessa aika hilpeä fiilis, mutta tää postaus ei sisällä hilpeyttä - vaan sydäntäsärkeviä kuvia By Pixabay -sarjaa jatkaen! Laittakaa vaikka kommentteihin toiveita seuraavan By Pixabay -postauksen aiheesta. ;)

Okei nyt menkääs katsomaan ihania kuvia, joita saa käyttää vapaasti, ovathan ne ihanasta Pixabaysta. <3

Ps. Mä lisäsin tän blogin Blogit.fi -sivulle, eli käykää katsoo tota linkkiä painamalla. :)



 





Tiedän tunteen.


Eiks kaikille tuu ekana fiilis, että tän kuvan kirjeen jättäjä jättää myös ton sormuksen koska ei tahdo sitä? Vai mistäs tässä olisi kyse?



Onhan tää nyt sydäntäsärkevä kuva, jos rakastaa kirjoittaa *itkua*


<3



Right, right.

Auts ton ruusun entinen omistaja


Mulle tällaset asiat iskee sydämeen erityisen kovaa...











Tästä aiheesta löysin parikin sydäntäsärkevää kuvaa - mutta ne alkoi puistattaa mua liikaa niin jätin teidätkin ilman. :)



Jotenkin tällaiset pehmolelukuvat... Äh, mulla on aina ollut joku pakkomielle siihen, että pehmoleluillakin on hyvä elämä. 😭



Kommentit

  1. Eräs lukija...17 huhtikuuta, 2023

    Äääää... onko nyt reilua pilata toisten hyvä mieli tällaisilla kuvilla? Vastaus: on, koska nää toimii samalla inspiraatiokuvina. Kun kaikki inspispostaukset on joskus käyty läpi, ei kun tänne vaan! 😀 Ja joo, koska kysyit; mulle ainakin tulee siitä sellainen mielikuva, että joku jättää vaan kihlasormuksensa ja hyvästelee jotenkin dramaattisesti kirjeellä. 🙊

    Oisko ens kerralla... öö... jotain romanttisia kuvia? <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi en tiiä, mut joo inspiskuvinahan nää on hyvä toimia! :D Toi tulee varmaan useimmille ekana mieleen. 😅🙊
      Oo hyvä idea! Kiitos paljon 💖

      Poista
  2. Meinasin alkaa itkemään...😭😂
    Iiiihana postaus. Niin... jotenkin vain niin kaunista. <3
    Ja joo, samaa mieltä kuin Eräs lukija..., että romanttisia kuvia vaan. :D Tai sellaisia hyvän mielen kuvia vastapainoksi tälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos <3 Okei romantiikka tulossa, jos kaksi sanoo samaa. :D

      Poista
  3. Todella onnistunut postaus taas kerrna Perhis! Ihan kauheeta tuo pehmolelun verisade esimerkiksi, olen samaa mieltä siitä et pehmiksillä täytyis olla hyvä elämä!
    Äläkä muuten kysy tästä nimestä T. Wolffis

    VastaaPoista
  4. Kirjoittelija20 huhtikuuta, 2023

    Voi ei, nuo kuvat todella raastoivat sydäntäni, varsinkin nuo rikkinäiset kaupungit ja pehmolelukuva!😟 Joten saanen sanoa: onnistuit aika hyvin… Hienoa työtä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei sä samaistut. :D Joo noi on sydäntäsärkeviä ja ihanaa jos onnistuin! <3

      Poista
  5. *hengitä sisään, hengitä ulos...* Onhan ne vain kuvia - MUTTA PERHO MISTÄ SÄ LÖYSIT NOIN SURULLISIA, ÄÄHHH😭😭😭 No okei, Pixabaysta tietysti..Aika hyvin suoriuduit :,) Idea seuraavaan tälläiseen postaukseen muuten: jonkun tietyn värisiä kuvia? Tai jostain eläimestä tai vaikka linnuista:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Talo 😂😭 Pixabay on kuvien aarrearkku ihan totta, ihanaa että onnistuin. 🧡 Okei, mä teen sen romantiikkapostauksen mut noi on niin hyviä ideoita, että toteutan varmasti. ;)

      Poista
  6. Mä nyt oon vähän tunteeton, mut en ihmeemmin välittänyt juuri mistään haha. Oli pari sellaista synkeähköä. Toisaalta mä en ihmeemmin jaksa Pixabayta yleensäkään, Pexels on paaaaljon parempi. Siellä on tunnelmallisempia kuvia. Mut hyvä postaus silti, mä tykkään tästä sarjasta :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, olet kyllä vähän tunteeton, anteeksi vaan. :) "Pari sellaista synkeähköä", okei. Sä kuulostat nyt mun äidiltä. 😂 Mä en ole edelleenkään samaa mieltä. Pixabay on paljon laadukkaampi paikka, jos jaksaa KÄYTTÄÄ VÄHÄN VAIVAA. <3

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)