Olipa kerran random postaus

Olipa kerran Perho, joka oli kirjoittamassa alkutervehdystä postaukselleen pitkän päivänsä päätteeksi. Mutta sitten hänen korvansa juureen tuli eräs talvinen kärpänen ja tadaa - kaikki Perhon ajatukset katosivat. Joten näin kaikki jäävät taas ilman kunnollista alkutervehdystä.
🆕 🦋 ℹ️S 🆙

Kuva: Pinterest (pääset kuvaan klikkaamalla)


Mulla ei oo aavistustakaan mitä kirjoittaa tähän postaukseen, joten kirjoitetaan sitte jotain. Okei otetaan jotain yleistä mun kirjoittamisesta!

Ensinnäkin, mä aloitin tekee kuvapostausta ja sellasta hauskaa kirjapostausta :) Ehkä saatte ne pian tai sitten ette 🥰 Ja mietin sellasta Harry Potter -hahmojen dissauspostausta, mut en tiiä jääkö se vaan ajatukseksi 😂

Toiseksi, mä kirjoitin pari runoa tässä parin päivän sisällä 🤗 Ne on ihan hitsin huonoja mutta jotain ainakin!! Jou 🥹

Kolmanneksi, mulle tuli idea (JEP EIKS OO VITSIN HIENOA) ja sen mukaan mä haluan kirjoittaa lyhyen, nopean romaanin. JEP. Ajattelin pakottaa itseni siihen ja katsoa mitä tulee. Mut vielä vakavasti harkinnassa... Jos teillä on inspiraatiota antaa niin oon pelkkänä korvana! :)

Ja koska rakastan matikan yhtälöitä niin saanen tehdä omani :)

Motivaatiopula + huono taso + romaanin kirjoittaminen = motivaatiopula × 2 ÷ romaanin kirjoittaminen


Ja nyt mä sain uuden idean! Kertokaa mulle jotain IHAN RANDOM AIHEITA, jotain random juttuja joita ei ees huomaa tekevänsä tai näkevänsä. Ja mä kirjoitan jokaisesta niistä pienen tekstin/kuvailun! Harjoitusta mulle :) En tiiä julkaisenko niitä sitten mutta katsotaan!!

Ihan mini postaushan tää on mut ihan sama, oli kivaa kirjoittaa teille jotain :)

Ihanaa päivänjatkoa ihanaiset ihmiset <3 Jokainen vuosi on yksi luku teidän elämän kirjaa ja tehkää tästä luvusta sellanen, jota tuutte ikävöimään :)


Kommentit

  1. Kiva postaus! 💚🩵 Ja tosi hieno tää uus teema vaik olinki eka silleen et tulinhan mä oikeeseen paikkaan 🩷😂😂
    Ja niitä jotain random juttui... Mä en tiiä, onko nää hyvii mut tässä tulee: maan ydin, vuoden lyhin päivä, hylätty bussipysäkki, tavallinen puu, kuumailmapallo ja rikkinäinen elämä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoss 🩵 Ohh sori 😂😂 Ääh kiitti paljon, noi on upeita aiheita!! 🫶

      Poista
  2. Kirjoittelija19 tammikuuta, 2024

    Ihanaa, kun tuli jo uusi postaus! ☺️
    Hmm… mä olen muuten kirjoittamassa myös omaa romaania, mutta tällä hetkellä mulla ei oikein meinaa olla motivaatiota siihen, koska, öö, vaikea kohta ja juoni ei toimi (ja mä olen kirjoittanut sitä jo kaksi vuotta 😭). Mutta siis kyllä sitä on ihan kivakin toisinaan kirjoittaa, joten jos susta tuntuu siltä, niin kokeile ihmeessä!
    Niin, ja random juttuja: lupiininiitty, iso kaupunki, taivaan linnut, kellon tikitys ja auringonkukat. Kirjoita mistä haluat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 🫶🫶 Uu ihanaa! Mä tajuun 😭 Tsemppiä sen kanssa, toivottavasti saat sen joskus päätepisteeseensä!! :) Kiitti <3 Ihania aiheita <3

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)