Luonnosten kaiveskelua

 

Kuva: Pixabay
Hellou!!

Mitä ootte mieltä uudesta ulkoasusta? Itse tykkään, mut en mä haluu sellaista ulkoasua, joka on ihan outo ja huono TEILLE :D

 

 

Mä selailin mun vanhoja julkaisemattomia postauksia (NIITÄ ON VÄHINTÄÄN MILJOONA) ja se oli muuten tosi hauskaa! Mä repesin pari kertaa mun älyttömyydelle :3 Otin screenshotteja noista postauksista ja rajasin esille jotain kiinnostavia tekstinpätkiä :) Ja jaan nyt teille tänne jotain <3

Olkaa hyvä, nauttikaa lukemisesta!















Häpeän itseäni. Mut koska siinä ei oo mitään uutta niin antaa olla :33

By the way jos joku haluaa tulla terapioimaan mun kanssa niin siitä vaan, mulla on kokemusta vähän kaikenlaisesta ja olis kiva auttaa muita ongelmien kanssa painiskelevia <3

Siisihanvaanmainitsin


Toivottavasti oli kivaa lukea tätä melko randomia postausta :) Heiheii xx

 

Kommentit

  1. Aika kiva postaus <33 Noi tekstit oli oikeesti hienoja ja ois hauskaa nähdä se "koko" postaus (koska olen liian utelias ihminen) :D Ja tää ulkoasu... sori, mutta mä en hirveesti tykkää tästä :/ Tai onhan tää ihan kiva, mutta jollain tapaa vähän epäselvä, ja itse tykkäsin edellisestä enemmän. Ääh mua harmittaa sanoa näin😅 Joten tähän loppuun vielä: IHANAA edelleenkin että oot palannut! 🩵🩵

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla <3 Hahah sori muttet tule näkemään :D Okei eipä mitään, kiitos kun kerroit! Mä vastaan sun kommenttiin nyt puhelimella ja joo - on tää vähän epäselvä. Koneella mä olin tyytyväinen:) Mutta katsotaan mitä muut sanoo ✨🩵 KIITOS 🫶🩵

      Poista
  2. Kirjoittelija21 tammikuuta, 2024

    Hienoja tekstejä ja postausta oli kiva lukea. Eipä mulla ole muuta sanottavaa niistä :)
    Ja ulkoasu… tämä on ihan kiva, mutta ehkä mäkin tykkäsin enemmän edellisestä. Tai sitten en ole vain vielä ihan tottunut käyttämään tätä uutta? 🤔

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti 🫶🫶 Mä tajuan, kiitoss mielipiteestä ☺️ Mä aion kokeilla vielä muita teemoja ennen kuin palaan takaisin siihen vanhaan >:))

      Poista
  3. Tämä. Postaus. Oli. MAHTAVA! Tääoliniinpiristävä ja nuo tekstinpätkät... Oi voi, säälin uteliasta minääni kun en koskaan tule tietämään kokonaisia tekstejä. Kiitos Perho, et oikeesti tiedäkään miten paljon sun paluu merkitsee mulle! Ootko muuten käynyt pitkiin aikoihin muissa tarinablogeissa? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh kiitti 🫶🫶 Lol :D Kiitos SÄ, kiitos oot ihana 🥹 Oon käynyt ja sun blogissa useastikin viikossa mutta en oo kommentoinut, pahoittelut <3

      Poista
    2. Ei haittaa vaikket oo kommentoinut :)

      Poista
  4. Mä tiedän, että tää on vanha postaus, mutta on pakko päästä sanomaan et ihan loistava. Jos saat aikaan, niin lisää tällaisia :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tää ees oo niin vanha :D KIITOS TUHANNESTI<3

      Poista
  5. Upeita pikku tekstinpätkiä! <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)