HEI YSTÄVÄT

Helouuuyy! xx

JEP, MÄ TÄÄLLÄ TAAS. :)

Mä kerkesin melkein unohtaa mun blogin ja mun kirjoitustaidon. JA MÄ ITKEN KOSKA MÄ EN EDES MAININNUT ETTÄ AION HÄIPPÄSTÄ TÄÄLTÄ BLOGISTA. Mutta mä kirjoitan tätä nyt ja kaikki on okei.

Kaikki ei oo okei.

Mut mennään tällä 😁

Kuva: Pinterest


Ei, Kim (kirjoitusmotivaatio) ei ole palannut. Enkä mä enää suoraan sanottuna kaipaakaan sitä niin paljon 😟 Tai siis mä kaipaan kirjoittamisen vapautta luoda mitä vain, mutta se ei tunnu enää ollenkaan mun jutulta. Mä keskityn nykyään lähinnä piirtämiseen :)

Puoli vuotta on pitkä aika ja 14 vuotta on vielä pidempi, mut elämässä on vielä paljon jäljellä, enkä mä keskity siihen, että yrittäisin saada mun entisen intohimon takaisin, koska SE EI NYT ONNISTU. Mä lopetan sen vanhan haikailun ja suuntaan eteenpäin 💕

Mä olen maininnut (useastikin ehkä?) että oon uskonnollistunut kuluneiden kuukausien aikana enemmän. Siis mähän oon aina ollut oman sieluni kristitty, mut ne asiat oli mulle tosi yksityisiä ja tuntui paremmalta ajatella Jumalaa yksin hiljaa. No, ei samaa maata enää! ✨ Mä oon pahoillani kaikesta mun uskonnollisesta höpötyksestä niille, jotka ei oo uskovaisia / kuuluu johonkin nuuhun uskontoon kuin Kristinuskoon :)
Mä en haluu pahoittaa kenenkään mieltä väittämällä kivenkovaan jotain mihin te ette usko. Se on okei, jos ette usko samaan kuin mä ja se on okei, jos ette halua kuulla mitään mun sellasta höpötystä. JA MÄ HALUAN TIETÄÄ, et pitäisittekö te siitä, jos viskelen postauksiin jakeita Raamatusta yms. :)


Mä oon siis nykyään taiteilija 🖍️🎨 mut mä en koe sitäkään 100% mun jutuksi. Mun tärkein, ihanin harrastus, mut ei se oo mun koko sydän :} Vielä joskus mä saan tietää tarkalleen mikä juttu on tarkoitettu juuri mulle. Eihän sitä tiiä, saattaa se olla vaikka romaanien kirjoittaminen 🌸

“Jos taas toivomme jotakin mitä emme näe, me myös odotamme sitä kärsivällisesti.” Room. 8:25


***

Mä todella haluan jatkaa tätä blogia. Mutta ei mitään aavistusta MITEN NIINKU KÄYTÄNNÖSSÄ. Jos on jotain ideoita niin kiitän jo etukäteen 🫶

Okei hmm haluaisitteko kenties netistä poimittuja kuvia, lainauksia, mun elämästä jotain, jotain johon tekin voitte osallistua tai jotain öh idk SANA VAPAA. TEILLE. 🫶

Kuva: Pinterest


"If you are born an artist, you have no choice but to fight to stay an artist."
– Lana Del Rey
(Elikkäs mun lempiartisti nykyään <3)


***

MUISTAKAA, ETTÄ taiteilija ei tarkoita vain maalaajaa, piirtäjää, kuvanveistäjää jne.. Se tarkoittaa KAIKKIA NIITÄ, jotka luovat tähän maailmaan jotain uutta mielikuvituksellaan ja rohkeudellaan tehdä asioita, joita rakastaa 🤍


KIITOS kun luit ainakin jotain tästä postauksesta!! Ihanaa päivänjatkoa ja kommentin tai muutaman saa aina jättää mulle jos haluaa <3


Kommentit

  1. PERHO! PERHO JES JESJESJESJESJES!!!!! 🥳🥳🤩🤩👀👀😂😂💥💥🩵🩵

    Joo :D Ihan mahtavaa että oot palannut, mutta jos tuntuu siltä että et jaksa/halua julkaista mitään, tottakai hyväksyn (ja me kaikki hyväksytään) se <3 Julkaise ihan mitä haluat, mutta höpöttelyä/sun pohdintoja yms. olis kiva lukea :)

    Vielä kerran *kröhöm* HAAAAA JEEEESSS 💥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VILJA 😭😭😭🫶🫶🫶🫶
      KIITOS TOSI PALJON 🥹 Joo, ääjäh ihanaa saada taas kommentti Viililtä 🩵🩵🩵🩵 Höpöttelyä luvassa toivottavasti 🥹 Iuhihihiohihohh 🤍💙🤍💙

      Poista
  2. Heeii Perho rakas ❤️❤️ (mietin just, kuulostiko toi vähän oudolta, mutta tällä mennään :D)

    Mutta siis - mun puolesta ois ihanaa jos jatkat tätä blogia, koska eihän tän tarvii olla tarinablog. Ajatukset toimii usein paremmin kuin sanat :) Sähän voisit muokata tästä sekalaisen blogin, jonne julkaiset kuvia, piirroksia, ajatuksia, lainauksia, höpöttelyä, musiikkijuttuja, unelmia, kuulumisia - ihan mitä tahansa. Ja siitä uskontojutusta sen verran, että musta ois kiva jos julkaisisit siitäkin jotain sun ajatuksia, koska musta tuntuu et saattaisit saada ainakin mut jossain määrin kiinnostumaan siitä :D

    On joskus vaikeeta nähdä kaikkien muuttuvan, mut kenenkään ei tarvii olla mitään sen takia, että on joskus ollut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mun mielestä oudolta kuulosta :DD <333
      Ääh joo, kiitti!! Joo tollanen sekablogi olis aika kiva <3 Mua vaan pelottaa omien teoksien ja muiden julkaisu mut yritetään jotain! :) Kiitos tosi paljon <3 Jiujau olis kiva levittää uskontoa >:D
      No niinpä! Okei mä taidan muokata tästä blogista ensinnäkin täysin NYKYISEN MINÄN näköisen :) Kiitos rakas Taivaanhehkuinen kommentista <3

      Poista
  3. Mä unohdin kommentoida😭😭
    Mutta ihanaa jos jatkat tätä blogia ja kaikenlainen sisältö on ainaki mun mielestä tervetuulutta, myös ne raamatunjakeet. 🩵💚
    Kato mä saan vihdoin laitettuu noit hienonvärisii sydämii! 🩵🩷

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään haittaa 🥰 Kiitooossss ihanaa kuulla 🩵🩵 Ooh jeeeeaaaa 🩵🩷🩶🩵🩷

      Poista
  4. Tää kommentti on nyt vähä myöhässä, enkä tiiä mitä mun pitäs kommentoia, mut mä ymmärrän sen, et ei vaan oo sitä motivaatiota
    Ja... Mitä muuta mun pitäs sanoo, en tiiä, mut siis tosi ihana jos jatkat tätä blogia miten ikinä jatkatkaan💛

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ethän sä oo myöhässä <3 Ei sun tarvii sanoo mitään, kiitos kummiskin toosii paljon 🧡🥹

      Poista
  5. Ihanaa jos palaat mut ei mitään paineita todellakaan 💙 Musta olis kiva nähdä jotain sun tekstejä - joo, tiedän, ettei kirjottaminen aina tunnu helpolta, mutta ei kai sitä muutakaan voi ku yrittää. Mutta jos haluut julkaista jotain muuta, vaikka höpöttelyäkin, niin lukisin sitäkin mielellään. Joo ja ei raamatunjakeet mua ainakaan haittaa, niitä on kiva miettiä, vaikken kristinuskoon uskokaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti 🩵 Niinnhh oikeessa oot! :) Eilen yritin kirjoittaa, ei siitä mitään kaunista tullut mutta ainakin yritin 🥹 Kiitos paljon, katsotaan mitä tapahtuu <33

      Poista
  6. Kirjoittelija17 tammikuuta, 2024

    En ole käynyt täällä nyt hetkeen, joten luin tämän vasta äsken, mutta siis aivan ihanaa, että saadaan kuulla susta taas!! ✨ Ja siis ei just kannata käyttää voimiaan siihen, että yrittää saada vanhat kiinnostuksen kohteensa takaisin vaan nauttia nykyisistä 🤍
    Mäkin muuten tykkään piirtää (ja maalata), olen oikeastaan tykännyt jo ihan pienestä asti, mutta kirjoittamisesta innostuin oikeastaan vasta pari vuotta sitten :)
    Ja ei muakaan haittaa, jos puhut sun uskonnollisista ajatuksista ja Raamatun jakeista. Oikeastaan mä en ole koskaan edes lukenut Raamattua (kokonaan), vaikka oon kristitty 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun tulit käymään 🥰 Jep :)) Me eletään nyt, ei huomenna eikä eilen ✨
      Ooh ihanaa <3 Mä sanon tän kaikille mut oon varma että sun piirustukset yms on ihania, taide ylipäätään.. no... Oikeestaan taiteessa kaikki on kaunista 🩵
      Jeejees, kiva kuulla <3

      Poista
  7. IHANAA kuulla susta pitkästä aikaa. <3 Jatka tätä blogia ihmeessä ja laitat tänne aina sitä mikä tuntuu hyvältä. Mitä vaan! Tää on SUN blogi. :D oon vaan niin ilonen ku oot back

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. #Myöhässä 🤦🏼‍♀️
      MUT SIIS KIITOS <3 Äääh kiitos 🥹🥹

      Poista
  8. En oo kommentoinut tähän mut uudempiin postauksiin oon *kohottaa toista kulmaansa hämmentyneenä*? MUTTA SIIS OON NIIN ILOINEN ETTÄ OLET TAAS BLOGGAAMASSA, sun postaukset on parhaita, oli ne sitten iiiiihan mitä vaan :) OLEN ILOINEN SANOINKO JO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän se oo ongelma eikä mikään Anninen :D
      KIITOS. KIITOS. KIITOS. Ääh mäkin oon iloinen että sä oot kommentoimssa :)

      Poista
  9. Kommentoinpa tässä 3kk myöhässä mutta siis....
    Ei mua, uutta lukijaa haittaa että tää ei oo tarinablogi, luen mielelläni sun pelkkiä höpöttelyitäkin, koska vaikutat tosi kiinnostavalta ihmiseltä :) (oon ehk sanonu ton jo niin monta kertaa, anteeksi jos kuulostaa oudolta)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)