Täydellisyys

Hejj 👀🖤

Miksi kaikki muut löytävät kuvia, jotka sopivat täydellisesti heidän postauksiinsa? 🙈 Mä en jaksanut paneutua etsimään yhtä kuvaa yhteen pikku postaukseen, joten tämä saa nyt kelvata. Kaipa tämäkin sopii.

Eipä muuta. Toivottavasti tykkäätte yhtään tästä tarinasta. :) Mä olen aina epävarma siitä, mitä mä julkaisen. Valitettavasti a i n a.

Mut joo. Hus hus lukemaan. ❤️


Kuva: Pinterest



Täydellisyys


Et sä näytäkään enää rumalta tytöltä rumissa kuteissa. Et. Ehkä korkeintaan hiuksesi hapsottavat. Mutta vain hiukan. Sen verran, että huomaan niiden kauneuden ensimmäisen kerran. 

Sä oot kuullut varmaan miljoona kommenttia sun hiuksista. Ehei, ei silleen kuin esimerkiksi Lilian on saanu. Se saa joka päivä kuulla omistavansa kiiltävimmät (eli kauniimmat) hiukset koko maailmassa. Mut sä. Sä, jonka korvat on aina piilossa vaalean hiuspehkosi alla. Variksenpesäksikö ne sun kutrejas kutsuu?

Hei arvatkaas mitä mä tulin äsken ajatelleeks: mä en koskaan oo nähnyt onks sulla korviksia. Nyt mä haluaisin tietää.

Sulla on ohut tuulitakki. En osaa sanoa minkä värinen. Jotain siniseen taittavaa. Lilianilla on aika samanväriset silmät. Ilmeisesti kauniit. Niinhän kaikki niitä sanoo.

Nojaat valopylvääseen. Ilmeesi on erikoinen. Kuvittelen sut katsomassa mua suoraan silmiin. Mutta silmäsi eivät suuntaudu tänne päinkään. Katseesi vaeltaa varjoissa puiden takana, täysin eri suunnassa.

Oon kateellinen sun isosiskolle, joka hengaa sun kanssa kylällä tosi usein koulun jälkeen. Se hymyilee sulle aurinkoisesti ja vetää sut kainaloonsa - aina sille vasemmalle puolelle. Oikea on varmaan tarkoitettu sen poikkikselle, joka myöskin on teidän kanssa joskus. Very sad. Mun vieressä olis tilaa vaan sulle. Yksin sulle.

Näen taivaalla tähtiä. Ne muodostavat kuvioita, mutten tunnista yhtäkään. Sä tunnistaisit. Sä seuraat aina opettajan selostusta kasvoillasi "ehkä tästä on jotain hyötyä" -ilme. Mä vaan istun takarivissä ja juttelen mun kavereille viestilappusilla. Rytättyjen post it -lappujen kirjo täyttää aina luokan roskiksen. Päivä toisensa jälkeen. Aina.

Yksi tähti kiinnittää mun huomion. Se loistaa hiljaa paikallaan taivaalla. Sillä hetkellä minusta tuntuu et jos tähti osaisi puhua, sillä olisi sun äänesi.

Ainoa ääni täällä hiljaisuudessa on kuitenkin puhelimeni. Piip. Piip. Piip piip.

Luokan ryhmään on tullut viestejä.


Olaf: Hei kellä ne huomisen bileet oli?
Sally: Eiks ne ollu Lilianil
Olaf: Aa kiitti
Mikael: Kuules jätkä kellä muulla ne olis
Olaf: Satuin vaan unohtaa kun äiti pakotti siivoon koko talon
Mikael: Justiinsa ja siinähän se muisti katoo
Olaf: Justiinsa. Mut mikä o Lilianin osoite?
Mikael: En mä viiti kertoo
Sally: Joku Luisketie


Mun täytyy vähän aikaa tuijotella viimeistä viestiä, joka pompahtaa valkoisena viestiruutuna näyttööni just ennen kuin suljen laitteeni. 


Wendy: Liusketie 3


Nään sut edelleen nojaamassa valopylvääseen. Siihen samaan mihin pari minuuttia sitten. Sä nojaat siihen ja sun kädessä on puhelin. No jaa. Mitä erikoista siinäkin muka on. Eihän sulla oo ystäviä jos ei oteta lukuun sun systeriä. Siinä tapauksessa puhelin on varmaan sun ainoo lohtu.

Mitä mä yritän?

Sun.

Eli Wendyn.

Ja jos sattuu kiinnostamaan niin mä oon se Lilian. Ja mä oon rakastunut. Ekaa kertaa, vaikka mulla on ollu (ja on totta kai vieläkin) tosi pitkä lista poikia roikkumassa kiinni helmassa. Mut sä et oo poika. Sä oot tyttö. Mut sä oot täydellinen, vaikka ennen mä en tienny sitä.

Kommentit

  1. Ihana, ihan hiton ihana – (anteeks kiroilu jo etukäteen, mutta ehkä se ei sua haittaa) helvetin ihana 🖤 Mä en tiedä mitä muuta kommentoisin, koska tää teksti veti mut oikeasti sanattomaksi. Ensinnäkin kaikki rakkaustarinat uppoo muhun ja sitten toi vika kappale ”jos sattuu kiinnostaan niin mä oon se Lilian” <333 KUKA KEKSII KIRJOITTAA JOTAIN NOIN HYVIN? Ihan täydellinen teksti ✨🖤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ei kiroilu niinkään haittaa, vaikka en mä tätä blogia täyteen kirosanoja laittais. :) Muttaaaa kiitos niin niin niin niin niin paljon! ❤️ Kuules ihana Linnea, sä piristit mun tylsää päivää kun luin tämän palautteen! Sun kommentti vei MUT sanattomaksi 😂🖤

      Kuuluuko mun tällaista palautetta saadessani hypätä kattoon ja huutaa rakastavani kaikkea, vai vaan kiittää rennosti? No jaah... mä tein tässä just molemmat... 😂

      Poista
  2. Ja mun piti kommentoida tänne aktiivisesti... anteeksi, oikeesti. Mutta riippumatta siitä, kommentoinko muuten aktiivisesti tai en tai ihan mitä vaan, sellainen sääntö mulla on, että jos löydän jostain aivan todella, todella, todella, TODELLA hyvän postauksen, siihen kommentoin. Ja sellainen tää on. UPEAA. Alku, loppu, keskikohta on hyviä ja ja ja - okei, käykö kenelläkään muulla niin, että sellasiin oikeasti tosi hyviin postauksiin ei osaa kommentoida yhtään mitään järkevää. Toi lause, jonka Linneakin mainitsi, oli upea, ja kaikki oli upeaa. Joo. 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai piti? Okei ei mua haittaa yhtään, enhän mä ees tienny koko jutusta. 😂Mullakin on tollanen käytäntö - hypetys säästetään hyviin postauksiin. :)

      Mutttaaaaaaahhhh voiiiiihh kiiiiiiitoooos Anni mua itkettää saada näin ihanaa palautetta! 😩❤️

      Mä oon ihan kunnolla hämilläni tästä kommentista, enhän mä olettanut et tää olis teidän mielestä näin hyvä! 😂 K-i-i-t-o-s-!!! 🖤

      Poista
  3. Juu, tykkäsin mäkin :) Ei kuitenkaan oo ihan lemppari sun blogista, mutta toimii kylläkin!
    Mulla on sellainen joku juttu, että en oikein niin paljon tykkää puhekielellä kirjoitetuista teksteistä – tai se vähän häiritsee aina. Ja siis sen takia kerron, että se saattaa viedä vähän sellaisten tekstien tehoa mun kohdalla... ja se ei siis o-l-l-e-n-k-a-a-n tarkoita, että en yhtään tykkäisi puhekielitekstistä, ja se on ainoastaan mun mielipide, mutta mietin että ehkä se olisi hyvä kertoa ;)
    Viestittelykohta toimii, ja se viimeinen viesti... Ihan mahtavaa. Kerronta on sujuvaa kuten aina ja siis muuten super hyvä! <3
    Ja sitten on vuorossa se osio, jossa mä toistan vielä edellisiä kommentoijia: Sen viimeisen kappaleen aloittava lause on N I I N hyvä. N I I I I I I I N hyvä. Ja muutenkin viimeinen kappale. N I I I I I I N hyvä. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
    – Ja niin päättyy Viljan sekava ja erittäin kummallinen kommentti –

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viljan sekavat kommentit ovat erittäin kivoja ja hyödyllisiä. :)
      Joo, meillä on erilaiset mieltymykset, eikä se haittaa yhtään. Mutta hei ihanaa jos sun mielestä kuitenkin onnistuin!
      Kiitossssssssss ❤️

      Poista
  4. Niiden Juuri Täydellisten Kuvien Etsiminen on pitkä ja tosi tuskallinen prosessi, älä lähde siihen, sun kuvat on tosi hyviä näinkin...
    "Very sad" on ehkä vähän irrallista finglishiä, se ei sovi tähän kauhean hyvin. Mut jos sä tykkäät siitä, ei kannata vaihtaa, ei se niin paljoa häiritse :)
    Mä en tiennyt yhtään, mikä tän pointti oli ennen loppua, JA SITTEN SELVISI. Ihana. Ihana. SAANKO MAINITA VIELÄ KERRAN MITEN IHANA? Ihan oikeasti, sä kehityit sit kirjoittajana just tässä välissä, kun en lukenut aktiivisesti sun blogia, eihän niin saa tehdä 😭

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, noudatan Olivia The Tietävän ohjeita. :)
      HEI SÄ HUOMAUTIT TOSTA. JES. Mä nimittäin mietin sitä sairaan pitkään ja päädyin tuohon.. huono mutta vaihtamaan en lähde.
      IHANA kommentti sä osaat piristää päivää JA myös antaa yleensä selviä ja täydellisiä vinkkejä 😭❤️ Eösnkdfbxlgpd KIITOS. Ja en mä ajatellu sua sori vaan 😭😂😂
      *itkee koska elämä antaa mulle näin ihania kommentteja Olivialta*

      Poista
  5. Haha, tää on edelleen yks parhaista postauksista sun blogista. Tulin lukeen uudestaan ja kertoon et rakastan tätä edelleen 🩶🩶

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)