Haikuja

Heyy ♡⁠˖⁠꒰⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠⑅⁠꒱

Mun oli tarkoitus mennä nukkumaan. Meditoin & tein mun hienot henkiset rutiinit. Ja sitten olin ihan valmis nukkumiseen. Ihan valmis. Noh...

MÄ KIRJOITIN. Mä kirjoitin kokonaiset 9 haikua ihan mielikohteesta! Ei suunnittelua, ei virtaavia ajatuksia (koska meditointi :)) ja äh.. Oon vaan ihan vitsin iloinen!

KIITOS :)

No niin nyt niihin haikuihin olkaa hyvä..



Kuva: Pinterest



❤️

Pienet pisarat

sovussa puunlehdellä

Yksi tipahtaa


🧡

Pimeys peitti mut

Ja sä olit kuin valo.

Tulit luokseni


💛

Taivaalle katson

huomaan peilikuvani

Pilvenhattara


💚

Kirsikankukka

hattaranvärisenä

Tuulen soturi


🩵

Kuuton yö, tähdet

Yksi niitä katselee

lausuu kiitoksen


💙

Lumpeenlehdellä

ei fysiikan lakeja

sammakko katso


💜

Katsohan tuota!

Pieni lintu lahjaksi

antoi sulkansa


🩷

On liian vähän

kukkia perhosia,

unelmiakin


🤍

Taivaasta valo

Maasta väripaletti

Me pensseleinä





***

Mikä haiku näistä {❤️🧡💛💚🩵💙💜🩷🤍} on sun suosikki? :)

Toivottavasti tykkäsit tästä <3


Ja kuten toi vika haiku sanoo (yks mun lemppareista hihi) :

oot sun elämän pensseli, joten maalaa itsellesi just sellanen taulu, jonka haluat nähdä <3

~ Perho xx



Kommentit

  1. Ihania haikuja <33 Ja MAHTAVAA ETTÄ SAIT KIRJOITETTUA! Oli ihana taas lukea Perhon tekstejä 💕 Mun lemppari oli toiseksi viimeinen eli 🩷, mutta viimeinenkin oli kiva :D Mahtavaa (jälleen) että sait kirjoitettua taas 😆🩵

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosss <3 NOJEP! Ääh mua hymyilyttää 🥹🩵🤍

      Poista
  2. Kirjoittelija20 helmikuuta, 2024

    Ensiksi, ihanaa, että sä löysit yllättävää inspiraatiota ja kirjoitit nämä! <3 Nää oli kauniita kaikki, mutta ehkä mun lempparit oli 🩵🩷🤍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, kiitos ihana <3 Tosi kiva kuulla (⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)

      Poista
  3. SIIS MITÄÄÄÄ NÄÄ ON NIIN IHANIA JA KAUNIITA JA APUA. Oon niin iloinen että sait kirjoitettua, ja vielä jotain näin hyvää <333 Mun suosikit oli ❤️💛💙💜, sen enempää en voi karsia <3 Rakastan sun kirjoitustyyliä, siis ihan haikuissa ja myös alku- ja loppuhöpötyksissä, se on jotenkin raikas ja turvallinen ja ihana :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii et oo tosissas 🥺🥹 Kiitos tooosiii paljon <3 Äh kiitos, samat sanat! :) Apua noi adjektiivit on niin ihania 😭🩵

      Poista
  4. Oiiiii nää on niin ihania<333 Mulla ei näy osa emojeista, mutta toi kukka-perhos-haiku ja kuuton-yö-haiku ja 🤍 oli mun lempparit!! :3 ja toi sun lausahdus vai mikälieonkaan ON IHANA. Jos joskus kirjotan kirjan ja tarviin sellasen hienon lainauksen siihen alkusivulle tiiän minkä valitsen ;))) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh kiitos tosi paljon <3333 Ja kiitos päivän piristyksestä :3 ÄÄH KIITOS :) Aaawww 🥹

      Poista
  5. Miten sä osaat kirjottaa haikuja näin hyvin 😭😭 Oikeesti. Lempparit on ❤️💙🤍 (häiritsevältä näyttää joo). Mutta oikeesti nää kaikki on ihania ja niin kauniita miten. sä. osaat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää kiiiiitoooooss 😭🤍 Ääwww :(😭🌸

      Poista
  6. Vau, ihan sairaan hyviä haikuja, mä en tajua miten osaat noin hyvin! <3 lemppareita varmaan oranssi ja liila :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)