Homehtunut teksti + kysely + jotain

Heiyaouaa <3

Mä tarjoilen teille nyt homehtuneen annoksen sekavaa tekstiä (runoa? no ainakin tässä on riimipareja [omf riimipareja - mistä lähtien!?]) :)

Tän kirjoittamisajankohta on idk.idk.2023.

Kellonaikaa en varsinkaan pysty nyt tarjoilla teille, mutta hmmmmm jälkiruoaksi saatte...

*Menee tekemään kyselyn*

Kyselyn johon voitte vastata halutessanne. :) Se koskee tätä blogia ja mua - ja kuten aina mun kyselyissä, jokainen kohta on täysin vapaaehtoinen ✨


Pääruokanne on alkuruoan (kuvan) alla, olkaa hyvä :)


Kuva: Pixabay


Hän lähestyi

hitaat askeleet maata laahaten,


kurvikas hymy kasvoillaan

ja ilmaa vaikertelullaan maalaten


Hän katsoi syvälle silmiini

ja painoi hitaasti kätensä kurkulleni


Pelkäsin, että pian olisi minun aikani

ottaa viimeiset henkäisyni


Olin vain pieni tyttö pimeydessä,

yksi enkeli kellarin syövereissä


Hänen otteessaan

odottamassa kuolemaa


Pian kylmä kyynel poskellani

muistojani vuodatti,


hänen katseensa alla

voimaa minusta yhä suodatti


Säpsähdin, kun hän sihahti


Ja yllätten 

siirsi varovasti kätensä kurkultani


Hän siveli poskiani

ja sanoi:


"kultapieni,


hengitä

ja avaa silmäsi"



***


Ookeiii mä oon aika sanaton tästä tekstistä. Huonolla tavalla siis.


Mutta joo, nyt teille kysely, johon voitte vastata JOS YHTÄÄN HALUATTE. Klikkaa vaan tosta alhaalta <3

🩵 TÄSTÄ NÄIN 🩵


***

Öö mä innostuin sellasesta ööööö "perinteisestä blogista", jossa olis niinku postauksia ylipäätään siitä mitä teen ja kaikkee niinku... Lifestyle-blogi. Joo :) Mut vaan sellanen erittäin sekalainen, jossa on myös kirjallisuusjuttuja runsaasti. Jos sulla on joku mielipide, kerro ihmeessä tossa kyselyssä tai kommenteissa :)

Hyvää päivänjatkoa / ihan sama mitä vaan, kunhan mahdollisimman hyvää xxx

Kommentit

  1. TUO TEKSTI.
    SE.
    ON.
    IHANA.

    Kaikki mitä kenenkään täytyy tietää 😌

    VastaaPoista
  2. Kirjoittelija28 lokakuuta, 2023

    Kaunis teksti ja nuo riimiparit erityisesti tuovat tähän sitä kauneutta ✨

    VastaaPoista
  3. Tää oli hyvä 👌

    VastaaPoista
  4. Mahtava teksti, Perho mä rakastan sua! Mutta oikeestaan tulin kysymään, miksi ja milloin poistit Testimato käyttäjäsi?
    T:BlackPink_fan

    VastaaPoista
  5. Vau, upee runo! <33

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)