Mitä rakastan

Moii vaann :)

Tämän postauksen idean olen saanut Linnean tarinapajan postauksesta Mä ja kaunis maailma. Eli kerron mulle rakkaita - ja ei ihan niin rakkaita - juttuja. ;) (En kyllä ollu tän postauksen nimen kaa yhtä luova kuin Lini xd)

Ööhm en keksi mitään höpötettävää, joten suosittelen et meette lukemaan. <3


Kuva: Pixabay


🩵 Perhoset - haha, oli pakko laittaa tää tähän ekaksi. :D

🩵 Sanat - ylipäätään kaikki sanat, ei aina tarinat ja runot.

🩵 Kirjoittaminen <3

🩵 Jalkapallo - vaikka mulla on monesti tunne, että pärjäisin paremmin ilman futista, niin noin EI TODELLAKAAN ole. Jalkapallo on mun elämän sinappi. <3

🩵 Sinappi :D

🩵 Kaadettujen puiden tuoksu

🩵 Futistreenien "kaveriporukka" - johon kuuluu mm. Olli-eno ja Severi-pappa :P

🩵 Terveys

🩵 Horoskooppijutut

🩵 Makea - oon tosi perso kaikelle makealle. :)

🩵 Koulun esitelmät

🩵 Bloggaaminen - oikeesti tää on mulle tosi tärkeetäääää

🩵 Muut blogit, tottakai <3

🩵 "Uudet" sydänemojit, varsinkin tää sininen <33 (🩷🩵🩶)

🩵 Pastellivärit

🩵 Musiikki - lohtu, turva ja ilo. <3

🩵 Yksinolo - mä oon melkein 100% introvertti ja mä en olis terve, jos en sais olla joka päivä pitkään ihan yksin... :)

🩵 Syvällisyys - syvälliset ajatukset on niin ihanan kamalan kiehtovia, etten mä oikein voi kuvailla sitä tunnetta.

🩵 Uutuusjäätelöt - mun on aina joka kesä pakko maistaa kaikki kiinnostavat uutuustuutit ja -puikot XD

🩵 Shoppailu - vaikka mä tiedän, että lohtushoppailu ei oo hyvästä...

🩵 Vihkot - niitä multa löytyy pienoinen kirjasto.

🩵 Persoonallisuusjutut

🩵 Testien testaaminen - varsinkin psykologiset testit

🩵 Migreenikohtauksen jälkeinen olo

🩵 Analysointi

🩵 Auringonnousut ja -laskut

🩵 Kaatosade - niin idearikasta aikaa!

🩵 Kesä, kesä ja KESÄ

🩵 Talvi, talvi ja TALVIIIIIII XD

🩵 Urheilun jälkeinen olo

🩵 Onnistuminen pitkän yrityksen jälkeen

🩵 Hullut ideani - ilman niitä tätä blogiakaan ei olisi!

🩵 Viestioksennus kavereilleni... :')

🩵 Pinterest - maailman parhain paikka etsiä mitä vaan!

🩵 Valokuvaus

🩵 Pixabay <3

🩵 Tulinen/mausteinen ruoka

🩵 Turkinpippurit - parhaitaparhaitaparhaita!!!

🩵 Hulluus ;)

🩵 Koulun kumiperunat - ei saa kyseenalaistaa, kiitos!

🩵 Kapinoiminen - on jotenkin ihanaa olla muiden kanssa eri mieltä lol

🩵 Google kääntäjän käyttäminen

🩵 Ihmiset, jotka uskaltavat olla sitä mieltä mitä heidän sydämensä sanoo.

🩵 Lupaukset - mä en ikinä petä lupauksia, ja mulle on äärettömän tärkeetä, ettei kukaan muukaan petä mulle osoitettua lupausta :)

🩵 Itkeminen - okei mä itken liian usein ja inhoan sitä, mutta toisaalta se on ihanaa... :)

🩵 Lainaukset <3

🩵 Haaveilu

🩵 Se kun joku sanoo musta jotain hyvää

🩵 Listat

🩵 Tasa-arvo - ihan äärettömän tärkeetä, muttei tää toteudu tosiasiassa missään, ei missään missään MISSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN.

🩵 Saarnaukset - mä rupeen välillä aina saarnaamaan älyttömästi (yleensä itselleni) kaikesta maailman menosta. :D

🩵 Suomi - mä en vois kuvitellakaan parempaa paikkaa asua, kaikesta huolimatta.

🩵 Kun onnistun siinä - öhm.. mun yksityisiä juttuja, joista en oo puhunut sanaakaan edes mun parhaille kamuille lol

🩵 Vertauskuvat

🩵 PERHOSET SANOINKO MÄ NE JO

🩵 Kilpailut - haha ette usko, mä tykkään haastaa itseäni muita vastaan. :D

🩵 Kaikki eläimet (niin pitkään kunnes ne tunkeutuu taloon)

🩵 Kitaran- ja pianonsoitto

🩵 Söpöt asiat

🩵 Kirjat

🩵 Nettikaverini

🩵 Korut - varsinkin sellaset joissa on kukkia tai perhosia

🩵 Suklaa (hei onks tää täällä jo?)

🩵 Koulu

🩵 Tiededokumentit

🩵 Simulaatiopelit

🩵 Alessandra, Zecira Musovic, Malala ja pari muuta mun ✨the idolia✨ :D

🩵 Lukijani - ilman teitä en ehkä bloggaisi, ootte ihania kaikki just omilla tavoillanne <3


~

Saatan lisätä tänne vielä jotain, koska en mä kaikkea kerralla muista (tai edes tiedä lol) :D

Pitäkää hyvä päivä & nauttikaa teidän omista rakkaista asioista (joita voittekin mainita halutessanne kommenteissa)! <3


Kommentit

  1. Taivaanhehku19 elokuuta, 2023

    IHANA POSTAUS 💕💕 Mulla oli oikeestaan samat, paitsi jalkapallo, sinappi, migreeni, uutuusjäätelöt, shoppailu, tulinen ruoka, kumiperunat ja... simulaatiopelit.

    (Ja tuota, voisitko sä vastata mun viestiin, koska oon jo vähän huolissaan...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS 🩷🩷
      Aika kiva :P Öö sanoinko mä tossa postauksessa migreeni? Sen jälkeinen olo se on ihana koska ei enää koske D':
      Ikävää kuulla (mut vastasin jo :))

      Poista
    2. Taivaanhehku19 elokuuta, 2023

      Ei kun mitä hitsiä, tarkotin migreenin jälkeistä oloa :')

      Poista
  2. Tosi mielenkiintoinen postaus. Samaistuin noista suurimpaan osaan, ja turkkarit on oikeesti ihan parhaita ja ostan niitä aina vaikka leirikiskassa maksais 3€ ja sitte kitalaki palaa 😂 Ja tosi monet asiat on mullekki tärkeitä asioita. Yksinoloon mä en kyllä samaistu, mä oon ainakin 85% ekstrovertti ja vihaan olla yksin ja tylsää mun mulla on aivan liian usein. Osan noista tiesin/arvasin ja yllätyin kun musiikki mainittiin vaan kerran pienellä kun tiiän miten tärkeetä se on sulle. 😂💚
    MIKS MULLA EI EDELLEENKÄÄN NÄY NOITA UUSIA SYDÄMIÄ??!??
    Mut mua jäi häiritsemään toi "kun onnistun siinä - yksityisasioita" kohta, mutta sen nyt saattoi arvataki, mua jää aina häiritsee kaikki tollanen.
    Ja siis oon täällä näin myöhään vaan koska sain just SK Pimeyden verhon liettua ja en pystyny heti rupee nukkuu ku loppu jäi niin kesken ja mä haluuuuuuun sen seuraavan!!! Mä haluun tietää kuka se oli. Mut ehkä mä nyt pystyn jo nukkuu. 🥲

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Kiva kuulla! <3 No jep haha 😂 Joo musiikki olis pitäny laittaa isolla... :3
      Aika harmi ://
      Öö joo tietty se kiinnostaa sua... 😂
      Okeiijj :) Kiitti kommentista <3

      Poista
  3. Oi onpa ihana postaus 🩷 Paljon parempi kun mun oma :) Samaistun aika moneen, mut erityisesti itkeminen ja koulun kumiperunat oli sellaisia et ne oli kiva löytää täältä, koska luulin että oon ainoa :D Joo aivan ihana postaus ja tässä on tosi kaunis tunnelma <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw kiitos 🩷🩷 Haha kiva kuulla (siis oikeesti luulin et kumiperunoita vaan inhotaan 😭) :D
      Ja äläkä väitä et tää olisi parempi kuin sun, - sulla on linimäisen ihana postaus <3

      Poista
  4. Ihana postaus! <3 Samaistuin moneen, mutten kaikkiin. Innostuin itsekkin kirjoittamaan tämmöstä listaa. Saatan ehkä itsekkin julkaista samanlaisen listan, muuten julkaisisin tietenkin heti, mutta minua häiritsee kun matkin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3 Ihanaa kuulla :) Voi ei se mua haittaa, julkaise vaan vaikka saman tien <4

      Poista
  5. Mä en samaistunut kovin moneen tbh, mut tällaiset on silti aina hauskoja. Ja olihan se Kauneudenvälähdyksiä-haastekin joskus, se oli kiva myös :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo me ei ollakaan kovin samanlaisia haha :)) Kiitos kommentista 🩵

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)