Kesäkuvia by Pixabay

Heissaaaaan! 🌻

Mun oli oikeasti tarkoitus kirjoittaa kesäinen tarina näin kesän alkamisen kunniaksi. Mutta koska yökyläily kavereilla meni vähän pitkäksi, niin ei sitten ollut enää motivaatiota. :) Mutta kesäKUVIA te saatte!

Mulla itselläni on paljon suunnitelmia kesälle. Summer bucket list valmistui vasta pari päivää sitten, mutta ainakin sain sen tehtyä. Kymmenen kohtaa täytettävänä. Ei tule helppoa. :D Kaipaan kamalasti koulua, mutta kaipa tästä kesästäkin pitää nauttia. :) Mulla oli tosi hyvä todistus (keskiarvo melkein 9.5, joka on mulle todella iso luku) ja oon ylpeä siitä. :)

Toivottavasti teillä on jo kesäfiilis ja toivottavasti tää saa teidät vielä enemmän kesäfiilikselle. 🌞


Perhonen... Mitä odotitte? :D









TUONNE MÄ HALUAN





Mua häiritsee toi risu xd



Haha oli pakko laittaa! XD



Äfjdsdk miten kaunisss



Mulla itse asiassa on lähes samanlainen oma otos :D


Olkaa hyvä heppafanit <3









Mulle kesä symboloi aurinkoisuutta ja vehreyttä, joten sitä ehkä näkee näistä kuvista. :)

Mitä kesäsuunnitelmia teillä on? Ja miten paljon kesä merkkaa teille? Kertokaa kommenteissa jos siltä tuntuu. <3

Ja muuten, testatkaa vaikka tää mun tekemä testi: Millainen kesäihminen olet? :)


Kommentit

  1. Ihanan kesäisiä kuvia. 🏝️🏖️🌅🌷🌻☀️🌳🌿😃👍🏻

    Mulla on muutama leiri ja pari reissua kesällä tiedossa. Kesä on ihana vuodenaika, kun siitä kaksi kuukautta on kesälomaa💚🏝️🏖️🌅🌷🌻☀️🌳🌿

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuulostaa tosi kivalta! Mulla on yksi leiri ja reissuista en tiedä. Kiitoss kommentista 💚🌷🌿🌺🍀🌸

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ihan sairaan siistei kuvii😱😘

      Poista
    2. Musta tuntuu et oon ainoo 8 v tyttö koska no ootte varmaan jotain 12 11 10 (vuotiaita älkää kiusatko mua!!)

      Poista
    3. Saatat olla ainoa 8v mut ei se haittaa <3

      Poista
  3. Eräs lukija...07 kesäkuuta, 2023

    Awws, ihania kuvia :)

    🏝🍭☀️☘️🍉⚓️🍒🪺💖🌿🤍🌻✨️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 🌿💕🌸🌴🌼🔥🌞🦋💚🌱✨🌅🍄🌹

      Poista
  4. Nyt sytytit mut kyllä ihan kesäfiilikselle:DD T. Lehmä<3

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia!<3 Mä en kestä ku pääsen tänä kesänä ekan kerran mökille. En malta oottaa 🌺🌻🌱🌼🌴!!!! Hyvää kesää muuten, vaikka oonki myöhässä ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuulostaa ihanalta!! 💚🌺🌻🌱🌹 Kiitos samoin, et sä oo myöhässä ❤️

      Poista
    2. Kiva et meet mökille

      Poista
  6. Toi varjokuva on niin pelottava. Oikeesti. Mut aika kesäisiä kyllä, tosin ne ei ihan vastaa mun kuvaa kesästä: huoneessa istumista musiikin kanssa aamuyöllä ja yleistä laiskuutta. :D Mulla on viikon päästä protuleiri, ja ennen sitä oon menossa Ilosaarirockiin. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lol :P
      Voi Olivia, sun pitäis mennä ULOS, ihastelemaan kukkia ja Aurinkoa :D
      #kade
      Kiitos kommentistaaaa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)