Jotain + ilmoitus

Hei taas tyypit ❤️

Ensinnäkin oon pahoillani, etten oo antanut kuulua itsestäni täällä blogissa. Mun piti ihan totta kirjoittaa kaikkea heti Q&A-ilmoituksen jälkeen, mutta sitten se vaan... tyssäsi.

Mun motivaatio on siis totaalisesti poissa. Kesän alussa kirjoittamisen ilon löytäminen vaikeutui hieman mulle ja kesän lopussa se oli jo kadonnut. Nyt se on ihan kuollut. Kim ei ole enää Uranuksessa vaan haudassa. Enkä tosiaankaan tiedä millä tavalla sen saisi heräämään henkiin.

Ehkä mun elämän tehtävä ei ookaan kirjoittaa kuten joskus luulin. Ehkä musta tulee vaan joku siivooja joka ei koskaan muuttanut maailmaa tai pelastanut henkiä, tai kirjoittanut kirjaa tai valmistunut korkeilla arvosanoilla. Ihan hiton inhottavaa 🥸

Tää motivaation kuoleminen saattaa tosin johtua muista syistäkin. Mä haluaisin todella kertoa kaiken mitä pidän sisälläni, mutta se rikkoisi osan mun nettipersoonasta, ikävä kyllä :/ Ja en yksinkertaisesti tiiä tyyppiä, joka tietäisi mun kaikista jutuista, koska muiden järkyttämistä mä todella vihaan *hysteeristä naurua*

Ja muuten: Kun en oo ollut moneen viikkoon täällä, mä olen sen aikana uskonnollistunut enemmän :)) Eräs rakas nettiystäväni, joka on henkeen ja vereen kristitty, on saanut munkin pään miettimään enemmän Jumalaa ja tälleen hihiii :3

🏺Kukkaruukusta asiaan! Mä taidan olla tauolla nyt. En tiedä miten pitkä tää tauko on ja oon pahoillani, jos se onkin... vähän pidempi kuin ajattelitte...🏺

Saatatte miettiä, et tässähän mä teille oon kirjoittanut kokonaisen pienen ilmoituspostauksen. No joo, tällasen tekeminen onnistuu, mutta muissa stoppaa :)

Jos kommentin haluat jättää, niin kerro vaikka miten sulla menee ja jos sattuisi olemaan joku kiva vinkki mulle kirjoittamiseen 🩵

Kuva: Mä

Ps. Mä rakastan valokuvausta kuten aina, mut nyt se on tullu kokonaan kirjoittamisen tilalle :]

Kommentit

  1. Voi hitsi, paljon tsemppiä sulle 🩷🩷 Joskus tuntuu että kirjoitusmotivaatio on ihan hukassa (mulla on niin tälläkin hetkellä), mutta sillon on just hyvä pitää taukoa ja miettiä ihan joitain muita asioita ja yrittää löytää jotain sopivaa juttua itelleen <33 Ja sitten aina jos tuntuu, voi vaikka kirjoittaa pienen runon :) Sitten mulla on sellainen vinkki, että kokeile vaikka kirjoittaa ihan jotain muuta mitä oot aikaisemmin tehnyt. Vaikka jotain pitkää tarinaa jostain aivan uudesta aiheesta? 😅 Sä kyllä löydät sun jutun vielä, oli se sitten kirjoittaminen tai joku ihan muu <3 Muista myös että Sanojen siivin on yks mun lempiblogeista, eikä se ikinä lähde mun lempiblogeista :) Edelleen tsemppiä kovasti 💕💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Viili <33 Joo tiedän, tää vaan on erilaista. Ihan kuin koko mun kirjoitusminä olis ihan oikeesti kuollut eikä koskaan palaa :/ Tsemppiä ja motia sullekin <3 Kiitos vinkistä :) En haluu olla töykeä mut oon yrittänyt ja ei toiminut :') Tai siis multa sujuu nyt vaan viestittely ja hissan muistiinpanojen teko haha :)
      Aww kiitos ihana Viili ❤️❤️

      Poista
  2. Kirjoittelija26 syyskuuta, 2023

    Joo, ymmärrän🤍 Ja joo, ei kannata pakottaa itseään kirjoittamaan, että jos tuntuu ettei ole motivaatiota, ei tarvitse. Esim. mulla oli talvella-keväällä iso kirjoitusjumi, enkä silloin kirjoittanut. Pikkuhiljaa itsestään motivaatio alkoi kuitenkin palailemaan, ja sitten oli ihana taas kirjoittaa. Se ainakin toimi muhun, mutta ollaan kaikki tietty erilaisia… muista kuitenkin, että älä turhaan kirjoita, jos et nauti siitä🤍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh tää kommentti sai mut hymyilee :) Kiitoskiitos <333

      Poista
  3. Tää postaus oli tosi kiva! Voi ei, ois kyl kiva jos sun moti taas löytyis:) sun postauksia on aina niin ihana lukee <3 Mut eiköhän se vielä löydy:)) Ja OIKEESTI TUO KUVA ON SAIRAAN NÄTTI niin herkkä ja kaunis <3
    Toi kukkaruukun yläpuolinen kappale oli ihana kuulla, itse olen uskossa <3
    Toivon sulle oikeesti paljon hyvää ja että Kim tulis takaisin. Mulle kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää, mutta en osaa nykyään nukkua ja äääh... No sovitaan että mulla menee hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon <3
      Aww ihana kuulla 🥹🩵
      Kiva hei <3
      Samoin sulle kaikkee hyvää :)) Ohh ärsyttävää, no onnea nukkumisen kanssa ✨ Ja kiitti vielä ❤️

      Poista
  4. Taivaanhehku28 syyskuuta, 2023

    Täällä ollaan, tyylikkäästi myöhässä :))

    Mutta siis halusin vaan sanoo, et älä kirjota jos ei tunnu siltä. Pidä niin pitkä tauko kun haluut ja pidä oikeesti etäisyyttä. Ja jos tuntuu edelleen pitkän ajan päästä siltä, ettei kirjottaminen oo sun juttu, ei sen oo pakko olla. Mut pidä vaan taukoo, koska pakotettuna kirjottamiseen menee vaan loputkin motivaation tallotut rippeet... kannattaa sit myöhemmin kokeilla kirjottaa vaikka runoja, koska ne on lyhyitä ja voi olla et motivaatio riittää paremmin? Että ei vielä, mut ota joskus vaikka vartti, jonka ajan kirjotat sit pakolla, vaikka ei ihan tunnu siltä. Jos se alkaa sujua, jatka ihan vapaasti, mut jos ei, lopeta. Tää toimii ainakin mulla jonkinlaisen tauon jälkeen, toivottavasti sullakin 💕 Ja tietysti aina voi ettiä valmiin tarinaidean jostain inspiskirjasta tai -postauksesta ja miettiä siitä jotain. Ja hei, sellanen vielä, että entä jos kirjotat vaan tunteista? Tai musiikista? Ja of course muut kuin tarinapostaukset käy yhtä hyvin, ois kiva vaikka sen tauon jälkeen nähdä sun kuvia :)

    Aika perusvinkkejä, mut en pysty parempaan :/ Tsemppiä! ❤️‍🩹❤️‍🩹

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taivaanhehku28 syyskuuta, 2023

      Meinasin laittaa jotain muutakin, mut se viesti kai poistui >:(

      Poista
  5. Mä oon tosi pahoillani, multa ei oo koskaan kadonnut motivaatio kirjoittamiseen noin pahasti, mut pystyn silti kuvittelemaan, että se tuntuu kamalalta D: "Ehkä musta tulee vaan joku siivooja joka ei koskaan muuttanut maailmaa tai pelastanut henkiä" - ei tule mä olen noin satayksi prosenttisen varma tästä. Sä olet upea tyyppi, oli sulla kirjoitusmotivaatiota nyt tai ei. Todennäköisesti se vielä palaa, luota siihen <3 Mullakin on joitakin juttuja just nyt meneillään, joista en pysty puhumaan kellekään mutta jotka vaikuttaa mun elämään (hallitsee sitä nyt, vihaan tätä..), joten mä ymmärrän tosi hyvin että et kerro kaikkea <33 Ihanaa että oot uskonnollistunut enemmän (mäkin oon kristitty ja luen iltarukouksen joka ilta jne, mitä ei ehkä arvais musta jos ei tunne mua haha) :) Tauko tietenkin harmittaa, koska sun tekstejä on aina ihana lukea, mutta silti hyvä asia, että pidät taukoa nyt kun ei tunnu hyvältä kirjoittaa <3 Oo vaan tauolla niin kauan kuin haluat, me kyllä jaksetaan odottaa, eikä suututa vaikka et enää koskaan mitään kirjoittaisikaan (mitä ei varmaan tule tapahtumaan, mutta ymmärsit ehkä pointin?) <3 Oot ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo :')
      Anni ääh et sä voi tietää (t. mä joka ajattelee kerrankin tieteen mukaan) mut kiitos apua 🥹🩵
      Oon pahoillani sun puolesta mitä onkaan meneillään, tsemppiä :)
      Oi kiva <3 Mäkin aloin lukee iltarukousta :))
      Joo siis mä en tiiä oonko niinku tauolla enää vai mitä - ja julkaisenko miten usein ja MITÄ 😂 Mut kiitos niin paljon, sä myös <3

      Poista
  6. Voi, tuo ei ole varmastikkaan kivaa. Pidä vaan tauko jos tarvii. Sinun tekstejä tulee ikävä. Jos voit voisit tehdä sitä kuvia Pixabaysta sarjaa. Mutta jos se on liikaa niin älä tee sitä. Anteeksi en nyt ehdi kirjoittaa pidemmästi. 🩵

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin oo, kiitos :) Oi joo, hyvä idea! Kiitti Undulaatti 🩵🩵🩵🩵

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)