Sydänten ristinollaa

Moiw 🩵 (Eikö kuulostakin paljon söpömmältä kuin pelkkä "moi"?)

Mulla olisi nyt tällainen teksti, joka muistuttaa säetekstiä ja itse asiassa onkin sellainen. XD Mä rakastuin jostain syystä tohon kuvaan ja siitä tämä tekstikin lähti. En tiedä itse mielipidettä tästä, eli olisi kiva kuulla! Hyviä lukuhetkiä :)



Kuva: Pixabay



Sydänten ristinollaa


Me nauretaan aina yhdessä

pidellään toisiamme kädestä

sateen rummuttaessa taustalla,

hiljaisuuden velloessa

jossain sivummalla.

Me vähät välitetään muista

niistä ilkkujista,

tuijottajista,

normaaleista.

Laitetaan toisillemme pelkkiä sydänemojeita

enimmäkseen niitä, joissa on kaksi sydämenpuolikasta vierekkän

ihan kuin se olisi särkynyt sydän,

mutta me tiedetään,

että ne on me,

me kaksi onnellista sydäntenpuolikasta,

jotka on liimattu toisiinsa

suurella määrällä kuumaliimaa.

Me ollaan muuten sitä mieltä, että se on sitä Tokmannin halpisliimaa,

mutta meidän välissä se muuttuukin superliimaksi,

jossa on pinkkiä glitteriä.


Me mietitään usein yhdessä muita

ja millasta on olla joku muu,

jolla ei ole toista

sydämenpuolikasta

ja kuumaliimamöykkyä kantapään alla

korkona pilviin asti.

Me mietitään,

että tämä elämä on tuuria

- jos sattuu häviämään ensimmäisen erän,

ei ole toivoa seuraavaan.

Me mietitään,

että me ollaan vain pieniä, punaisia pelinappuloita

ja just meillä lykästi.

Me satuttiin samalle suoralle samanlaisina;

ollaan lesboja ja hulluna musiikkiin,

joka jytkyttää vasten korvia

kun toinen on vessassa.

Ollaan yliviivaajia,

162 senttiä pitkiä,

reisitaskuhousuissa kulkevia.

Me ollaan sydämiä pelilaudalla.


Rakkaus on raastavaa ristinollaa

ja tää peli me voitettiin. 



Kommentit

  1. Eräs lukija...21 maaliskuuta, 2023

    Ensinnäkin, hiljainen hetki tän kohdan kunniaks:

    "...sateen rummuttaessa taustalla,
    hiljaisuuden velloessa
    jossain sivummalla..."











    Ja toisekseen, ihana. Mä olen oikeasti pahoillani, että joudun taas kerran käyttämään tätä sanaa, mutta kun se on taas kerran ainoa, jolla tätä voi kuvata. :3

    Ja jos et oo jostain syystä sattunut huomaamaan, niin sun kirjoittama säeteksti + sun kirjoittama romantiikka = ihana. 💞

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiljainen hetki ihanalle kommentille:




      Älä yhtään pahoittele, kiitos niin niin niin paljon! ❤️

      Poista
  2. Öö... Jotenkin musta tuntuu, etten oikein osaa kommentoida tähän, mutta yritän nyt silti.
    Tää on ihana, ja ... No niin, mä arvasin, etten osaisi. Ihana, vaikka mä tykkäänkin tarinoista enemmän kuin säeteksteistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osasithan sä, kiitos Vikkeri! Ihana on oikein ihana sana ❤️

      Poista
  3. Aaahhh, tätähän lukee ihan sydän halki! Ihanaa tekstiä ja sulla on vaan maaginen taito korostaa parhaita kohtia... :0 Okei, en ala selittää enempää, tää vaan oli hyvä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sydän taas halkee teidän kommenteista 👀❤️ Aivan ihanaa kuulla, että tykkäsit!

      Poista
  4. Siis apua, apua, apua. Perho sun tekstit on aina niin ihanaa luettavaa. Tätäkin mä rakastin koko sydämestäni 💕 Mä en kestä! Tämä idea ja toteutus, woowwoowwoooww <33 Nämä sun tekstit on oikeasti jo samaa tasoa kuin Annilla 🫶🏻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Meinaa alkaa vollottamaan* Ihana kiitos niiin paljon ❤️ Mä en nyt sanoisi samasta tasosta Annin kanssa, mutta se et sä sanoit niin.. 🥺 Kiitoskiitoskiitos, mä oon nyt niin onnellinen ❤️

      Poista
  5. Perho, milloin susta tuli aivan älyttömän hyvä kirjoittaja? Okei, sä taidat olla ollut aina, mutta mä en oo vain lukenut sun tekstejä tarpeeksi tarkasti. :D Ihana, niin kaunis ja mä rakastin tota ” Laitetaan toisillemme pelkkiä sydänemojeita / enimmäkseen niitä, joissa on kaksi sydämenpuolikasta vierekkän / ihan kuin se olisi särkynyt sydän, / mutta me tiedetään, / että ne on me, / me kaksi onnellista sydäntenpuolikasta,” niin paljon. Tää on just sopivan sellainen rytmikäs, että tää kuulostais tosi ihanalta ääneen luettuna. Okei multa loppuu sanat kesken - tää on upea 💙
    Ps. Linnea ja sä ootte molemmat väärässä. Nää sun tekstit ei oo samaa tasoa kuin mulla, vaan paljon parempia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä, mä vaan kirjoitan jotain.. 😭🥺💙 Oi kiitooos mäkin tykkäsin tosta kohdasta <3 Kiitos, kiitos, kiitos Anni ❤️
      Okei nyt sä oot totaalisen väärässä. Piste. 😭💙

      Poista
  6. Moiw ei kuulosta. Moiw on pelottava ja kuulostaa uwulta 😭
    Itse tekstistä - tosi kiva, tunnelmallinen, näppärä, mutta ei ihan yllä loistavan rajaviivalle. Mutta mä kyllä tykkään tästä, ois kiva kuulla näistä hahmoista lisää :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai pelottavalta. Pyh :(
      Kiitos kummiskin paljon <3 Hahmoista ei ole tulossa lisää, eli sori vaan. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)