Perhoskuvia by Pixabay

Varoitus: tämä postaus sisältää pitkän alkutekstin, liian ihania kuvia sekä Perhon epätavallisen hullunkurista käytöstä.



Heissaan!

Mä tajusin tässä lähipäivinä asian, joka muutti mun käsityksen Pixabaysta.

Käsitykseni ennen: "Kuulehan Pixabay, olisi aika etsiä kiva kuva johonkin postauksen, eli voisitko pliis auttaa pienillä kuvavalikoimillasi?"

Käsitykseni nyt: "Rakas Pixabayni, tiesitkös, että oot mun henki ja veri, maa ja taivas, mä en pärjäisi ilman sua."

Huomaatteko eron? :D

Mä nimittäin huomasin, että Pixabayn kuvat ovat järjestyksessä suosituimmasta lähtien, ellei sitä itse muuta. Erittäin upea huomaus, joo tiedän. No sitten mä tajusin, että SIKSI aina ne samat kuvat tulee heti esiin kun etsii jotain. Ja sitten mä hain Pixabaysta "perhonen" ja hyppäsin suoraan sivulle 15. Ja heti mä tulin hulluksi. Sivulla viisitoista on paljon kivempia kuvia kuin ekoilla sivuilla. Ja siitä lähtien mä olen aina hypännyt suoraan sivulle 15 tai joskus jopa vikalle sivulle (joka on joskus jopa 500). Mun kuvaelämykset on ollut nyt paljon tuotteliaampia!

Ehkä tää kuulostaa teistä ihan älyttömältä ja itsestäänselvyydeltä, mutta mikäs tässä. :D Musta tää hieno havainto oli erittäin ihana!

SITTEN TÄÄ POSTAUS - meinasin jo unohtaa. Laitetaanpas tuo nyt lihavoituna, jotta se erottuisi näistä turhista alkujutuista. :D

Tämä postaus aloittaa postaussarjan nimeltä By Pixabay. Tämä eka postaus sisältää ihanista ihanimpia perhoskuvia, toinen saattaa ehkä olla outoja kuvia, tms. Kaikki kuvat ovat tietysti ihanasta Pixabaysta, eli kaikki kunnia sinne. <3

Kuvia perhosista on Pixabayssa melkein 300 sivua, eli en todellakaan ole katsonut niistä kuin ehkä kolmasosan, ja tässä postauksessa ei ole kaikkia niitä, mitä näin. Mä kokosin tähän vain ne, jotka pomppasi mun silmille ja näitä kuvia mä rakastan, kuten kaikkia perhosia.

Toivottavasti tykkäätte <3


SIIS MÄ OLETIN, ETTÄ TÄLLAISIA KUVIA SAA VAIN PINTERESTISTÄ. Tää on sairaan ihana kuva, mä varmana käytän tätä vielä MONESTI. <33






SIINÄ ON PERHONEN, katsokaa tarkemmin.










Mustavalkoiset kuvat on oikeesti ihania <3





Oli pakko laittaa tää tänne.. :3















Tästä mä en oikein pidä, mutta tässä on jotain.









*Itkee miten ihania kuvia löytää*
*Itkee koska Pixabayn kaikkia perhoskuvia ei saa siirrettyä sekunnissa*
*Itkee*

Okei, tykkäsitkö näistä kuvista? Ja oliko nää uusia kuvia, eikä aina niitä samoja? Ja kiinnostaako, jos teen toisen By Pixabay -postauksen? Kommentoi ihmeessä alas. <3



Kommentit

  1. Eräs lukija...24 maaliskuuta, 2023

    JOOKYLLÄ, EHDOTTOMASTI TOINEN OSA! Nää oli oikeasti ihania, varsinkin, kun nää ei ollut niitä samoja, jotka tulee aina ensimmäisenä vastaan. Ehkä munkin pitäis alkaa tehdä noin... 🦋

    Mutta joo. Ylimaallisen ihana.
    *itkee myös*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tosi ihanaa että ei ollu samoja! ❤️🦋 Ja nyt mun on pakko antaa sulle keksi - sä oot nykyään mun blogin ihana aktiivisin lukija 🍪❤️

      Poista
    2. Eräs lukija...25 maaliskuuta, 2023

      Nam, kiitos! 😋 Johtuu varmaan puoliks siitä, ettei mulla ole omaa blogia, johon kuluttaa aikaani, puoliks siitä, että Sanojen siivin on niin ihana ja koukuttava <33

      Poista
    3. Sä olisit varmaan hyvä bloggaaja <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Onko hyvä sanoa kiitos kun nää on Pixabayn kuvia? 😂❤️

      Poista
  3. Ihania, ja arvaa mitä - sä oot saanut tartutettua muuhun isonlaatuisen [voiko noin sanoa??] perhosinnostuksen 🦋 Ja hei, toi alun vinkki on tosi hyvä, koska mua aina ärsyttää Pixabayssa se, että sieltä tulee vaan ne samat kuvat. :) Mä rakastan sun blogia ja aion alkaa nyt lukeen sitä aktiivisemmin - halusin vaan sanoa sen 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww olenko 🥰🦋 Kiitos niin paljon, mäkin rakastan sun blogia todella 💙💙

      Poista
  4. Ihania perhoskuvia!
    Ja kiitti tosta vinkistä, rupeen tästä lähtien aina selaamaan jonnekin viimeisille sivuille, paitsi jos sivuja on vain muutama, kuten yleensä käy, kun mä yritän löytää just oikeanlaisen kuvan mun postaukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 💚 Kiva, et sä aloitat käyttää tota vinkkiä 🖤

      Poista
  5. Mä en oo lukenut sun blogia. Mä en oo kommentoinut sulle. Varmaan elämän suurin virhe. Anteeeekkksss 😭😭😭 Sä oot aivan loistava kirjottaja, tää blogi on ihana ja tän nimi täydellinen omgg <33 Mutta asiaan: mä en tiennyt, että Pixabayssa voi tehdä noin. Ärsyttääkin kun aina tulee ne samat kuvat. Okei. Mä oon unohtanut kuinka ihania kuvat on. Ja perhoset. Mä rakastan erityisesti tota kuvaa, jossa on valkoinen perhonen ja kirkkaanoranssit kukat, jotenkin ihana kontrasti. Ihana postaus ihana Perhooo 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä itke Fiksu hyvä. Mulle on ihan sama, luetko ja kommentoitko sä, mutta tietysti se olis ihanaa. 💙Tää kommentti on niin ihana ja sä samoin, kiitos!!!(Saanko itkeä?) (Saan) 😭😭💙💙 *Ryntää KE:en koska tajuaa ettei ole kommannut sinne ikuisuuksiin ja jos Fiksu tuli kommentoimaan tänne niin..* 😭 Okei siis hauska kuulla, etten ollut ainoa tässä ärsyttää-kun-Pixabayn-samat-kuvat-tulee-koko-ajan-vastaan -asiassa. 😂 Siis siellä Pixabayn sivun alareunassa on sellanen neliö joka näyttää mikä sivu se on ja sitten muuttaa sen vaan johonkin random lukuun ja TADAA. Okei miks selitin tän (erittäin epäselvästi)? En tiiä, jollekin selvennykseksi. <3
      Ihana kommentti x100 🥺❤️

      Poista
  6. Okei, mä en ollut tietoinen, että Pixabaysta löytyy noin paljon hienompia kuvia, mutta en aio kyllä nähdä noin paljoa vaivaa niiden etsimiseen. Pexels on kuitenkin sata kertaa parempi. >:) Ja mä en ehkä ole perhoskuvien ylin ystävä, mut tää on tosi kiva aloitus tälle sarjalle, joten thumbs up :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asia josta mä tiesin ennen kaikkitietävää Oliviaa. :D
      Pexelsistä löytää helpommin kuvia mut Pixabay on best 4ever. :)
      Kiitos <3

      Poista

Lähetä kommentti

Superihanaa, jos olet päättänyt kommentoida! Otan mieluusti vastaan kommentteja, ja joskus ne ovat päiväni piristys 🤍 Sekä negatiivinen että positiivinen palaute on sallittu - ja oikeastaan negatiivinen kehittää enemmän. Pituudella ei ole mitään väliä, kommaa siten miltä hyvältä tuntuu. ;)